Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козій, Ольга Михайлівна
dc.date.accessioned 2015-05-07T07:16:20Z
dc.date.available 2015-05-07T07:16:20Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Козій, Ольга Михайлівна. Методика формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. М. Козій ; наук. кер. О. П. Щолокова ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6916
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі, подано огляд наукових концепцій ключових понять «інтонація», “образно-інтонаційні навички“, “образно-інтонаційне мислення” в процесі сприймання й відтворення музичних творів на заняттях з диригентсько-хорових дисциплін; розкриті особливості їх прояву в студентів педагогічних коледжів (у процесі співу на заняттях з хорового диригування та хорового класу); уточнено поняття “образно-інтонаційні навички” відносно студентів педагогічних коледжів. Обгрунтовано структурні компоненти образно-інтонаційних навичок, (мотиваційно-пізнавальний, організаційно-технологічний, творчо-діяльнісний), розроблено критерії, показники та рівні їх сформованості. Розроблено, апробовано і впроваджено в практику методику формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів на основі розробленої організаційно-методичної моделі; визначено основні підходи, принципи, функції, методи навчання; окреслені педагогічні умови ефективного формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. Результати порівняльного аналізу контрольної та експериментальної груп у формувальному експерименті довели їх статистичну достовірність. uk_UA
dc.description.abstract The analysis of the literature on the problem of research is done; an overview of the scientific ideas of the key concept of “tone”, “vividly-intonation skills”, “vividly-intonation thinking” during the process of musical works’ perception and reproduction on conducting and choral classes is submitted; features of their manifestation on pedagogical colleges students (during singing on choral- conducting and choral classes) are disclosed; the concept of “vividly-intonation skills” concerning pedagogical colleges students is clarify. Structural components of the given phenomenon (motivational and orientational, cognitive, constructively active), criteria, indicators, formed levels are defined and substantiated. For the first time was developed, approbated and put into practice methods of forming vividly-intonation skills of pedagogical colleges students on the basis of the developed methodological model; the main approaches, principles, methods which have received further development are defined; pedagogical conditions of the effective forming of pedagogical colleges students vividly-intonation skills in the process of conducting and choral disciplines studying are delineated. The results of the comparative analysis of the forming experiment of control and experimental groups have proved their statistical reliability. Methodical support of pedagogical colleges students’ conducting and choral training is improved. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject методика формування образно-інтонаційних навичок uk_UA
dc.subject диригентсько-хорові дисципліни uk_UA
dc.subject студенти педагогічних коледжів uk_UA
dc.subject methods of vividly-intonation skills forming uk_UA
dc.subject conducting and choral disciplines uk_UA
dc.subject pedagogical colleges students uk_UA
dc.subject.classification 784:378.147.016] (043.3) uk_UA
dc.title Методика формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу