Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування фахової компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барицька, Олександра Анатоліївна
dc.date.accessioned 2015-05-06T08:32:19Z
dc.date.available 2015-05-06T08:32:19Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Барицька, Олександра Анатоліївна. Методика формування фахової компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. А. Барицька ; наук. кер. Н. П. Гуральник ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6903
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування фахової компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій. В ній уточнено поняття „фахова компетентність”; зміст операційної сутності “мультимедійних технологій; переваги використання мультимедійних технологій у процесі набуття фахової компетентності майбутніми вчителями музики; розглянуто її змістові складові. Розроблено, теоретично обґрунтовано та впроваджено у навчальний процес факультетів мистецтв педагогічних закладів організаційно-методичну модель формування фахової компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедіа. Впроваджено авторські курси “Комп’ютерне аранжування, “Музична інформатика, що дало змогу вдосконалити процес фахової підготовки в умовах мультимедійного навчання, сформувати визначені змістові складові фахової компетентності майбутніх учителів музики. Отримані результати дослідно-експериментальної роботи засвідчили ефективність розробленої методики, що дає підстави стверджувати про доцільність її впровадження у навчально-виховний процес факультетів мистецтв вищих навчальних закладів. uk_UA
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of form of professional competence of future teachers of music by means of multimedia technology. In it the notion of “professional competence”; the content of the operating entity multimedia technology; advantages of multimedia technologies in the process of acquiring professional competence of future teachers of music; considered meaningful components Developed, theoretically grounded and embedded in the learning process of the faculties of arts pedagogical institutions organizational model of form of professional competence of future teachers of music media. Embedded courses “Computer aranguena, “Music Informatica that helped to improve the process of professional training in the context of multimedia learning, to form certain semantic components of professional competence of future teachers of music. The results of experimental work has shown the effectiveness of the developed technique that gives grounds for optimism about the feasibility of its implementation in the educational process of the faculties of arts in higher education. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject фахова компетентність uk_UA
dc.subject учитель музики uk_UA
dc.subject мультимедійні технології uk_UA
dc.subject professional competence uk_UA
dc.subject music teachers uk_UA
dc.subject multimedia technology uk_UA
dc.subject.classification [371.134:005.336.2/.371.68:78]:005.22(043.3) uk_UA
dc.title Методика формування фахової компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу