Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретичні та методичні засади інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кузава, Ірина Борисівна
dc.date.accessioned 2015-04-09T09:11:59Z
dc.date.available 2015-04-09T09:11:59Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кузава, Ірина Борисівна. Теоретичні та методичні засади інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.03 / І. Б. Кузава ; наук. консультант В. М. Синьов ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 40 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6732
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему інклюзивної освіти дiтей дошкільного віку, які потребують корекції психофізичного розвитку, проаналізовано її вітчизняний і зарубіжний досвід організації; науково обґрунтовано та апробовано систему інклюзивної освіти дошкільників із особливостями психофізичного розвитку на основі толерантного ставлення до вихованців зазначеної категорії; визначено компоненти, критерії, показники та охарактеризовано рівні готовності до навчання у школі дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку; розкрито сутність сучасних технологій практичної реалізації системи інклюзивної освіти дошкільників із порушеннями психофізичного розвитку та доведено їх вплив на розвиток, корекцію та соціалізацію дошкільників із психофізичними порушеннями. uk_UA
dc.description.abstract In the dissertation the problem of inclusive education of children of to preschool children in need of correction psychophysical development, analysis of national and international experience of the organization; of scientific substantiated and approbated system of inclusive education of preschool children with special psychophysical needs on the basis of tolerance to pupils that category; is defined components, criteria, indicators and characterized levels of readiness of to learning at school preschool children needing correction psychophysical development; reveals the essence of modern technology the practical implementation of inclusive education the system of preschool psychophysical disabilities and proved their influence on development, correction and the socialization of preschoolers with psychophysical disabilities. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject дошкільники uk_UA
dc.subject корекція uk_UA
dc.subject вихователь uk_UA
dc.subject корекційно-розвивальне середовище uk_UA
dc.subject медико-психолого-педагогічний супровід uk_UA
dc.subject моніторинг індивідуальних досягнень uk_UA
dc.subject модель, професійна готовність uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject система uk_UA
dc.subject теоретичні та методичні засади uk_UA
dc.subject технології uk_UA
dc.subject inclusive education uk_UA
dc.subject preschoolers uk_UA
dc.subject correction uk_UA
dc.subject educator uk_UA
dc.subject correction and developing environment uk_UA
dc.subject medical and psycho-pedagogical support uk_UA
dc.subject monitoring of individual achievements uk_UA
dc.subject model uk_UA
dc.subject professional readiness uk_UA
dc.subject professional competence uk_UA
dc.subject system uk_UA
dc.subject theoretical and methodological foundations uk_UA
dc.subject technology uk_UA
dc.subject.classification 376 – 056.36 – 053.4 (043.3) uk_UA
dc.title Теоретичні та методичні засади інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics