Дисертація присвячена дослідженню структури та динаміки інтерпретаційних процесів у діяльності практичного психолога та вивченню шляхів їх розвитку у майбутніх практичних психологів.
Визначена специфіка інтерпретації у діяльності практичного психолога, розроблена структурно-функціональна схема розгортання інтерпретаційного процесу у ситуації надання психологічної допомоги особистості, розкрита динаміка інтерпретаційних процесів у професійному семантичному просторі психолога-практика. Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов та апробовано програму розвитку інтерпретаційних процесів у студентів.
Диссертация посвящена исследованию структуры и динамики интерпретационных процессов в ситуации оказания психологической помощи, изучению путей их развития у студентов, будущих практических психологов. Определенная специфика интерпретации в деятельности практического психолога, разработана структурно-функциональная схема развертывания интерпретационного процесса в ситуации оказания психологической помощи личности, раскрыта динамика интерпретационных процессов в профессиональном семантическом пространстве психолога-практика. Выявлено комплекс психолого-педагогических условий и апробирована программа развития интерпретационных процессов у студентов.
The dissertation is devoted to the research of the structure and dynamics of the interpretation processes in the activity of a practical psychologist and study of ways of their development during training of future specialists.
A specificity of the interpretation in the activity of a practical psychologist was defined; a structural-functional diagram of the development of the interpretational process while rendering psychological help was worked out; the dynamics of the interpretational processes in the professional semantic field of a practical psychologist was clarified. The complex of psychological-pedagogical conditions was elaborated and the program of the development of the interpretational processes of students was tested.