У монографії здійснено аналіз феномену академічної мобільності в кон-тексті глобалізаційних викликів системі вищої освіти. Автором досліджені со-ціокультурні передумови оформлення ідей академічної мобільності, розкритий зв’язок із проблематикою свободи, проаналізовані екзистенціальні проблеми актуалізації академічної мобільності у сучасній сфері вищої освіти, запропоно-вані моделі реалізації академічної мобільності у освітньому просторі на початку ХХІ ст.
Монографія стане в нагоді дослідникам в галузі соціальної філософії, філософії освіти, освітньої політики, а також викладачам, аспірантам та студен-там вищих навчальних закладів.
The monograph analyzes the phenomenon of academic mobility in the context of globalization challenges higher education. The author investigated the socio-cultural preconditions design ideas academic mobility, open communication with the issues of freedom, analyzed existential problems updating academic mobility in modern higher education-finance model will offer implementation of academic mobility in the educational environment of the early twenty-first century.
The book will be useful to researchers in the field of social philosophy, philosophy of education, educational policy, as well as teachers and students of higher educational institutions.