Етнічні стереотипи як об’єкт соціологічного дослідження займають особливе місце в етносоціології. Наявність позитивних чи негативних стереотипів є умовою конструювання і тиражування солідарних чи конфліктних відносин між етнічними групами у просторі однієї країни, або між різними країнами.
Дослідження і креативне конструювання позитивних стереотипів у студентської молоді, які презентують найбільш мобільну і перспективну частину і українського, і польського суспільства, може бути дуже корисною подією у вирішенні геополітичного вибору для України. Box of stereotypes складається з наступних стереотипів: солідарні стереотипи, оціночні, статусні, історичні, політичні, порівняльні, візуальні, стереотипи функціональних образів. В ієрархічному розподілі етнічних стереотипів порівняльні стереотипи мають симетричне розташування. Найбільша дистанція між історичними стереотипами і стереотипами функціональних образів.
Ethnic stereotypes are the object of sociological research. They will present an important function for ethnic studies. Positive and negative stereotypes influence to the construction and circulation of solidarity or conflict relations within one ethnic group or between different countries.
Students are a very mobile social group. Also, this group has high perspectives for development. Therefore, the study of ethnic stereotypes of the Polish and Ukrainian students is a condition to take a step into Europe for Ukraine.
Box of stereotypes consists of the following stereotypes: solidarity stereotypes, evaluation, status, historical, political, comparative, visual, stereotype of functional images. The hierarchy of ethnic stereotypes of Polish and Ukrainian students presents symmetry of comparative stereotypes. Historical stereotypes and stereotypes of functional images have a greater distance.