Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Корекція навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лісова, Людмила Іванівна
dc.date.accessioned 2014-12-22T07:11:46Z
dc.date.available 2014-12-22T07:11:46Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Лісова, Людмила Іванівна. Корекція навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв'язування арифметичних задач : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Л. І. Лісова ; наук. кер. Н. С. Гаврилова ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6133
dc.description.abstract Дисертаційна робота присвячена дослідженню проблеми корекції навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач. У роботі здійснено науково-теоретичний аналіз навчальної діяльності молодших школярів в нормі та з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач. Проведено дослідження особливостей засвоєння молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення арифметичних задач, а також визначено типи труднощів та рівні їх засвоєння. Розроблено методику поетапного формування навчальної діяльності у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач, яка розкрита у трьох напрямках: логопедичному, корекційно-розвивальному та навчальному. uk_UA
dc.description.abstract Dissertation work is sanctified to research of problem of correction of educational activity of junior schoolchildren with heavy speech pathologies in the process of arithmetic tasks solving. The theoretical analysis of aspects of educational activity of junior schoolchildren with normal development and with heavy speech pathologies while solving arithmetic tasks is carried out in the research. The research of specialties of mastering arithmetic tasks by junior schoolchildren with heavy speech pathologies is carried out; types of difficulties and levels of their mastering are defined. Methodology of the stage-by-stage forming of educational activity is worked out for junior schoolchildren with heavy speech pathologies in the process of solving arithmetic tasks, wiz developed the three in a directions: speech-therapy, correcting-developing and educational. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject арифметична задача uk_UA
dc.subject корекція uk_UA
dc.subject методика uk_UA
dc.subject молодші школярі з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.subject навчальна діяльність uk_UA
dc.subject arithmetic task uk_UA
dc.subject correction uk_UA
dc.subject methodology uk_UA
dc.subject junior schoolchildren with heavy speech pathologies uk_UA
dc.subject educational activity uk_UA
dc.subject.classification 376.3-056.26:51](0433) uk_UA
dc.title Корекція навчальної діяльності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення у процесі розв’язування арифметичних задач uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу