В дисертації запропоновано науково обґрунтовану методику комп’ютерно-орієнтованого навчання інформатики студентів вищих навчальних закладів економічного профілю. Роботу виконано з урахуванням психолого-педагогічних основ управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів. У дослідженні розв’язані завдання пов’язані з розробкою окремих компонентів методичної системи навчання інформатики студентів економічних спеціальностей відповідно до модульно-рейтингової системи навчання, орієнтованої на систематичне та цілеспрямоване використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій.
The thesis proposes a science-based method of computer-oriented teaching of IT to students of economics profile higher education institutions. The work is done taking into account the system of psychologically-pedagogical and method-didactical laws of administrating students’ educational research actions. The research opens up assignments connected with development of separate components of methodical system of IT education to students of economic majors according to a module-rating education technology, oriented towards a systematic and directed use of means of information-communication technologies.