Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Антропологізм як чинник гуманізації освіти (теоретико-концептуальні основи)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Аносов, Іван Павлович
dc.date.accessioned 2014-12-17T10:37:11Z
dc.date.available 2014-12-17T10:37:11Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Аносов, Іван Павлович. Антропологізм як чинник гуманізації освіти (теоретико-концептуальні основи) : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.01 / І. П. Аносов ; наук. кер. В. П. Андрущенко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 46 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6110
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню теоретико-концептуальних основ антропологізму як чинника гуманізації освіти. За допомогою аналізу характерних ознак антропологізму в контексті генези загальної педагогіки та історії педагогіки конкретизовано його місце в педагогічних принципах. У процесі дослідження антропологізму в гуманізації освіти з’ясовано, що врахування цього чинника впливає на цілеспрямованість педагогічного процесу, вибір його змісту, засобів і форм навчання і виховання в конкретній педагогічній системі, шляхів реалізації диференційованого й індивідуального підходів у педагогічному процесі. У дисертації з’ясовано особливості сучасного антропологізму, розкрито його роль у гуманізації освіти, визначено культурологічні, соціально-психологічні аспекти антропологізму як освітнього чинника, проаналізовано педагогічний досвід реалізації антропологічного підходу в гуманістично орієнтованих інноваціях, встановлено принципи і критерії реалізації педагогічного антропологізму в цих інноваціях і в підготовці вчителя. Отримані в ході дослідження дані можуть бути використані при розробці освітніх стандартів, навчальних планів, змісту і методів освітньої діяльності, у процесі підготовки майбутнього вчителя до реалізації гуманних основ освіти. uk_UA
dc.description.abstract The dissertation is devoted to research of theoretico-conceptual basis of anthropologism as the factor of education humanism. On the basis of anthropological typical characteristics analysis in the context of general pedagogics genesis its place is made concrete in pedagogical principles. In the process of anthropological research in the sphere of education humanism it is stated that its accounting influences the aim choice of educational process contents, means, forms and pedagogical process ways in the concrete pedagogical system, the realization ways of differential and individual approaches. In the research modern anthropological peculiarities are determined, the anthropological role in the humanism of pedagogical process is discovered: culturological, socio-psychological aspects of anthropologism as the educational factor are determined; the pedagogical experience of anthropological approach realization in humane oriented innovations is analysed; realization principles and criteria of pedagogical anthropologism in these innovations and teacher's training are determined. The research data can be used at working out educational standards, curricula, contents and methods of educational activity and in the process of the intending teacher's training to humane educational basis realization. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject антропологізм uk_UA
dc.subject антропологія uk_UA
dc.subject антропологія педагогічна uk_UA
dc.subject антропологічний підхід uk_UA
dc.subject гуманізація освіти uk_UA
dc.subject особистісно-орієнтована освіта uk_UA
dc.subject педагогічні інновації uk_UA
dc.subject anthropologism uk_UA
dc.subject anthropology uk_UA
dc.subject pedagogical anthropology uk_UA
dc.subject anthropological approach uk_UA
dc.subject new methods of teaching uk_UA
dc.subject personally-oriented education uk_UA
dc.subject.classification 37. 011 uk_UA
dc.title Антропологізм як чинник гуманізації освіти (теоретико-концептуальні основи) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу