Дисертацію присвячено проблемі удосконалення музичної підготовки студентів педагогічних університетів засобами поліхудожнього виховання.
Теоретично обґрунтовано зміст музичної підготовки, її естетичні, творчі та педагогічні аспекти, визначено сутність поліхудожнього виховання студентів в системі вищої музично-педагогічної освіти та з’ясовано педагогічні умови застосування творчих контактів з різними видами мистецтва в процесі музично-фахового становлення студентів. Розроблено та експериментально перевірено методичну модель реалізації впливу поліхудожнього виховання на підвищення ефективності музичного навчання студентів.
The dissertation is devoted to the problem of musical preparation improvement of students wist the help of means of polyartistic upbringing. There was theoretically grounded the content of musical preparation, its aesthetic, creative and pedagogical aspectis, there was defined the essence of artistical upbringing of student in the system of nigher music-pedagogical education and revealed pedagogical condition of implementing creative contacts with different kinds of art in the process jf professional music formation of students. The was created and experimentally proved a methodical model of realization of polyartistical upbringing infuence on increasing of students.