Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування соціально-економічних понять у старшокласників на уроках географії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Назаренко, Тетяна Геннадіївна
dc.date.accessioned 2014-12-17T09:13:46Z
dc.date.available 2014-12-17T09:13:46Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Назаренко, Тетяна Геннадіївна. Формування соціально-економічних понять у старшокласників на уроках географії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. Г. Назаренко ; наук. кер. О. М. Топузов ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6108
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню процесу формування соціально-економічних понять у старшокласників на уроках географії. В роботі виділено основні напрямки дослідження, теоретично обґрунтуванні методичні засади процесу формування соціально-економічних понять у старшокласників та практично перевірено розроблену методичну модель формування понять та методику навчання за обраною моделлю. Запропоновано та експериментально апробовано психолого-педагогічні умови процесу формування соціально-економічних понять, критерії відбору понять, що вивчаються в десятому класі, та рівні сформованості соціально-економічних понять. Доведено, що наповнення шкільних курсів географії соціально-економічними поняттями через дотримання психолого-педагогічних умов сприяють ефективному процесу засвоєння соціально-економічних знань у системі географічної освіти. У роботі порівняно результати різних методів навчання, які використовуються в процесі формування соціально-економічних понять, встановлено оптимальність кількісного співвідношення між різними поняттями, що вивчаються на уроках географії в десятому класі. uk_UA
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to ground the methodic of forming social and economical assumptions at lessons of geography. Thanks to literature sources analysis psychological and pedagogical conditions of forming social and economical assumptions were grounded and revealed. The efficiency of the created model of forming social and economical assumptions at lessons of geography is experienced. Methodic basis is theoretically proved. Method model of forming conceptions is practically tested. Pedagogical and psychological conditions of forming social-economical conceptions are tested. It is proved that introducing into school geography course social-economical conceptions leads to effective perception of knowledge through keeping pedagogical conditions. In the work different methods results during perception of the new social-economical conceptions are compared. Optimality of different conceptions quantity studying at geography lessons in 10th form is settled. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject географічна освіта uk_UA
dc.subject соціально-економічні поняття uk_UA
dc.subject критерії відбору понять uk_UA
dc.subject рівні сформованості понять uk_UA
dc.subject психолого-педагогічні умови uk_UA
dc.subject модель uk_UA
dc.subject методика uk_UA
dc.subject geographic education uk_UA
dc.subject social-economical conceptions uk_UA
dc.subject scale option uk_UA
dc.subject levels of forming uk_UA
dc.subject psychological and pedagogical conditions uk_UA
dc.subject model uk_UA
dc.subject methodic uk_UA
dc.subject.classification 373.1.02:372.8 uk_UA
dc.title Формування соціально-економічних понять у старшокласників на уроках географії uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу