В дисертації досліджено та проаналізовано стан дослідженості проблеми навчання основ інформаційних технологій студентів лінгвістичних вищих навчальних закладів; проведено аналіз можливостей використання засобів інформаційних технологій в діяльності вчителя іноземних мов; розроблено зміст навчання основ інформаційних технологій студентів лінгвістичних вищих навчальних закладів; розроблено модульно-рейтингову систему управління навчально-виховним процесом; розроблено компоненти особистісно-орієнтованої системи навчання основ інформаційних технологій студентів лінгвістичних вищих навчальних закладів, які спрямовані на розвиток, набуття й поглиблення професійних знань, формування умінь і навичок, розвиток творчих здібностей студентів; експериментально перевірено ефективність застосування створеної системи.
The position of investigations the problem of teaching fundamentals of inforormation technologies for students of linguistic universities has been intrestaiged and analyzed in the dissertation.
The analysis of workability of inforormation technologies in professional activity of a teacher of foreign languages has been putted. The content of teaching has been developed. The modular-rating system of conducting the process of system of conducting the process of teaching and training has been developed. The components of personal oriented system of teaching students of linguistic university referring to getting to development and to Deepings the professional knowledge, to formation of skills and
17
attainments, to development of creative forces of student – has been developed. Experimentally tested the effectiveness of using the created system.