Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток пізнавальної самостійності учнів засобами комп’ютерної техніки на уроках хімії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каяліна, Світлана В'ячеславівна
dc.date.accessioned 2014-12-15T13:27:02Z
dc.date.available 2014-12-15T13:27:02Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Каяліна, Світлана В'ячеславівна. Розвиток пізнавальної самостійності учнів засобами комп'ютерної техніки на уроках хімії : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Каяліна ; наук. кер. О. Г. Ярошенко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 21 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6088
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі розвитку пізнавальної самостійності учнів з хімії засобами комп’ютерної техніки. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогіці та методиці навчання хімії; подано аналіз базових понять; виділено фактори підвищення рівня розвитку 21 пізнавальної самостійності на основі засобів НІТН; здійснено аналіз шкільної практики використання комп’ютерів у навчанні хімії, розроблено програмно-педагогічний засіб до однієї з тем курсу хімії та методику його використання; досліджено її вплив на рівень пізнавальної самостійності школярів; визначено показники та критерії вимірювання рівнів пізнавальної самостійності учнів з хімії та описано методику кваліметричної оцінки рівнів сформованості досліджуваної якісної характеристики особистості, здійснено експериментальну перевірку ефективності застосування програмно-педагогічного засобу. uk_UA
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of pupils' cognitive independence development on chemistry by means of computer technique. State of studied problem in pedagogic and methods of chemistry teaching are analyzed; basic knowledge analyses are given; the factors of cognitive independence level development increase by the means of new information learning technologies are chosen; the analysis of school practice of computers' use in chemistry teaching is carried out, the program-pedagogical instrument on one of chemistry topics and methodic of its use are elaborated; its influence to the level of pupils cognitive independence development is investigated; the indexes and criterions of level of pupils cognitive independence development measurement on chemistry are determined, and qualimetric evaluation of levels of studied personal quality characteristic development is described; experimental check-up of application of program-pedagogical instrument effectiveness evaluation is carried out. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject пізнавальна самостійність uk_UA
dc.subject програмно-педагогічний засіб uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject комп’ютер uk_UA
dc.subject кваліметрія uk_UA
dc.subject хімія uk_UA
dc.subject cognitive independence uk_UA
dc.subject program-pedagogical instrument uk_UA
dc.subject information learning technologies uk_UA
dc.subject computer uk_UA
dc.subject qualimetric uk_UA
dc.subject chemistry uk_UA
dc.subject.classification 372.854.026.7:004 uk_UA
dc.title Розвиток пізнавальної самостійності учнів засобами комп’ютерної техніки на уроках хімії uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу