Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування графічних понять в учнів 8–9-х класів на уроках креслення (методичний аспект)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гриценко, Лариса Олександрівна
dc.date.accessioned 2014-11-24T09:05:30Z
dc.date.available 2014-11-24T09:05:30Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Гриценко, Лариса Олександрівна. Формування графічних понять в учнів 8-9 класів на уроках креслення (методичний аспект) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. О. Гриценко ; наук. кер. В. К. Сидоренко ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6017
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене проблемі формування графічних понять в учнів на уроках креслення. В дисертації проведено аналіз психолого-педагогічних основ 18 формування понять; виділені основні методологічні принципи теорії поетапного формування розумових дій і понять; визначено та обґрунтовано дидактичні умови формування в учнів графічних понять на уроках креслення; виділено чотири групи графічних понять, які формуються на уроках креслення; проведено структурно-логічний аналіз змісту та послідовності їх вивчення. Обґрунтовано, що методична система формування понять учнів 8–9-х класів на уроках креслення має враховувати реалізацію принципу диференціації навчання. Визначено та обґрунтовано критерії, показники та рівні сформованості графічних понять в учнів у процесі графічної діяльності. Виділено чотири сукупності методичних прийомів викладання та учіння, які дозволяють формувати відповідну групу графічних понять. Створена система вправ і контрольних робіт сприяє підвищенню рівня сформованості графічних понять в учнів, що повною мірою відповідає вимогам навчальної програми. Основний зміст роботи викладено у 8 публікаціях. uk_UA
dc.description.abstract The thesis is dedicated to the problem of the formation of graphic at the drawing lessons. The analysis of psychology – pedagogical basis of the formation of nations was worked out in the thesis; methodical principles of the theory of mental activity formation were pointed out; psychology – didactical peculiarities of pupils mental development at the drawing lessons were substantiated; structural and logical analysis of the subject and its succession in learning is given. The methodical system of the creation of notions in the 8-9 classes at the drawing lessons has to consider the fulfillment of the differential principle of education. The criteria and the levels of the graphic nations for pupils in the course of graphic activity were worked out. Four methods of teaching and learning which help to form the group of graphic conceptions were created. The system of exercises and tests was worked out. It helps pupils to understand graphic notions and meets the requirements of the curriculum. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject графічні поняття uk_UA
dc.subject розумові дії uk_UA
dc.subject орієнтовна основа дій uk_UA
dc.subject рівні сформованості графічних понять uk_UA
dc.subject сукупність методичних прийомів uk_UA
dc.subject проблемно-розвивальне навчання uk_UA
dc.subject graphic notions uk_UA
dc.subject mental activity uk_UA
dc.subject orientated basis of activity uk_UA
dc.subject levels of the formation of graphic notion uk_UA
dc.subject total combination of methodical methods uk_UA
dc.subject pupils mental development uk_UA
dc.subject.classification 373.6:744.9-057.874 uk_UA
dc.title Формування графічних понять в учнів 8–9-х класів на уроках креслення (методичний аспект) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу