У дисертації викладено авторську концепцію вивчення радіоелектроніки у середній та вищій педагогічній школах за ступеневою системою освіти у шкільному курсі фізики, через факультативи, гуртки технічної творчості, інтегровані з фізикою навчальні предмети та при фаховій підготовці вчителів фізики і трудового навчання у педагогічному вузі. Аналізуються засоби модифікації структури курсу як системи формування фізичних і технічних знань у загальноосвітній та вищій педагогічній школах. Розглянуто наукові, психолого-педагогічні основи підвищення пізнавальної активності учнів і студентів, формування змісту, форм і методів навчання радіоелектроніки на основі міжпредметних зв’язків з фізикою та загально-технічними дисциплінами.
In this dissertation described author's conception of radio electronics studying in secondary and high pedagogical school with graduated education system using phisycs elective courses, technical creative groups, physics integrated courses and physics and working education teachers profile preparation. The ways of course modification as phisics and technical knowledge forming system in general education have been analysed. Scintific, psychology-pedagogical bases of students cognitive activity increasing, content, radio electronics teaching methods forming based on intersubject links with physics and general-technic subjects have been discussed.