Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шпак, В.І.
dc.date.accessioned 2014-10-22T07:22:59Z
dc.date.available 2014-10-22T07:22:59Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Шпак В.І. Специфіка видавничого бізнесу на сучасному етапі Шпак В.І. // Актуальні проблеми теорії соціальних комунікацій: Матеріали науково-звітної конференції викладачів кафедри журналістики Інституту української філології та літературної творчості ім. А. Малишка НПУ ім. М.П. Драгоманова : збірник наукових доповідей / Інститут української філології НПУ ім. М.П. Драгоманова. Випуск III. – К. : Ореол-сервіс, 2013. – c. 37-40 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5865
dc.description.abstract Стаття присвячена характеристиці видавничого бізнесу і аналізу сучасних проблем книговидання та книгорозповсюдження. uk_UA
dc.description.abstract The paper investigates the publishing business and the analysis of contemporary issues of publishing and bookselling. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher К. : Ореол-сервіс, 2013. uk_UA
dc.subject видавничий бізнес uk_UA
dc.subject книгорозповсюдження uk_UA
dc.subject publishers uk_UA
dc.subject bookselling uk_UA
dc.subject.classification 655.41-057.86 uk_UA
dc.title Специфіка видавничого бізнесу на сучасному етапі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу