Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Місце видавничої продукції на етапі переходу до інформаційного суспільства

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шпак, С.В.
dc.date.accessioned 2014-10-21T07:18:33Z
dc.date.available 2014-10-21T07:18:33Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation С.В.Шпак Місце видавничої продукції на етапі переходу до інформаційного суспільства С.В.Шпак // Актуальні проблеми теорії соціальних комунікацій: Матеріали науково-звітної конференції викладачів кафедри журналістики Інституту української філології та літературної творчості ім. А. Малишка НПУ ім. М.П. Драгоманова : збірник наукових доповідей / Інститут української філології НПУ ім. М.П. Драгоманова. Випуск II. – К. : Ореол-сервіс, 2013. – c. 14-27 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5847
dc.description.abstract Ця стаття присвячена аналізу сучасних проблем книговидання та друкованих засобів масової інформації в контексті формування національного інформаційного простору. uk_UA
dc.description.abstract This paper analyzes the current problems of publishing and print media in the context of the national information space. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher К. : Ореол-сервіс, 2013 uk_UA
dc.subject книга uk_UA
dc.subject засоби масової інформації uk_UA
dc.subject держава uk_UA
dc.subject національні інтереси uk_UA
dc.subject book uk_UA
dc.subject media uk_UA
dc.subject state and national interests uk_UA
dc.subject.classification 655.41 uk_UA
dc.title Місце видавничої продукції на етапі переходу до інформаційного суспільства uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу