У дисертації запропоновано методику навчання технологій розробки програмного забезпечення, засновану на об’єктно-орієнтованому підході при підготовці студентів комп’ютерних спеціальностей.
В роботі проаналізовані базові поняття дослідження, які сприяли визначенню структури спеціальностей IT-сфери, що мають відношення до індустрії розробки програмного забезпечення; розглянуто сучасні методики навчання технологій розробки програмного забезпечення; проаналізовано фактори, які необхідно враховувати при навчанні технологій розробки програмного забезпечення, також психолого-педагогічні аспекти підготовки розробників програмного забезпечення; представлено та сформульовано компетентності, необхідні для навчання технологій розробки програмного забезпечення; розроблено структуру та зміст лабораторних занять навчальної дисципліни "Технологія розробки програмного забезпечення"; розроблено структуру, зміст, методику виконання індивідуальних проектів з дисципліни "Технологія розробки програмного забезпечення"; розроблено форми та методи проведення занять з дисципліни "Технологія розробки програмного забезпечення". Експериментально перевірено та апробовано основні компоненти розробленої методики навчання технологій розробки програмного забезпечення.
Methodology of software development technology, proposed in the dissertation, based on object-oriented approach for preparing students of computer science specialists.
It was analyzed in the dissertation the basic concept of the research that led to the definition of the structure of IT-specialties areas relevant to the software development industry; modern methods of teaching software development technologies; factors that must be considered when teaching software development technologies are also psychological and pedagogical aspects of the software development; presented and formulated competencies necessary for teaching software development technologies; the structure and content of the laboratory discipline "technology of software engineering"; the structure, content, method of implementation of individual projects in the discipline "technology of software engineering"; developed forms and methods of classes in the discipline "technology of software engineering". Experimentally verified and tested basic components of the methods of the teaching software development technologies that were created in the dissertation.