У дисертації вперше запропоновано методику навчання молекулярної фізики майбутніх учителів в умовах інформаційного індивідуально орієнтованого освітнього середовища, спрямовану на інтеграцію особистісних характеристик із способами навчальної діяльності.
Запропоновано навчально-методичний комплекс як модель реалізації індивідуального підходу для розв’язання предметних, прикладних і методичних завдань у навчанні фізики майбутніх учителів та розроблено такі його елементи, як навчально-методичний посібник “Молекулярна фізика. Лабораторний практикум”; різнорівневі індивідуальні завдання, тести; система запитань та завдань для самостійної роботи; контрольно-оцінювальна система.
Розроблено теоретичні та методичні основи використання інформаційно-комунікаційних засобів у процесі навчання молекулярної фізики cтудентів напряму підготовки “Фізика*” педагогічних університетів відповідно із вимогами щодо організації навчального процесу на засадах індивідуального підходу. Створено освітній портал з молекулярної фізики, який забезпечує набуття студентом навичок користування інтернет-ресурсами і освітніми порталами та дозволяє в індивідуальному плані сформувати у нього повний цикл навчальної діяльності.
The dissertation offers for the first time the technique of molecular physics teaching to the future teachers in the conditions of the informational individually orientated educational environment for the integration of the personal characteristics of the methods of training activities.
A training-methodical complex as a model implementation of individual approach to solve meaningful, practical and methodological problems in training of the future teachers of physics was offered and its elements are designed as a study guide “Molecular Physics. Laboratory workshop”; multilevel individual assignments, tests, system of questions and tasks for independent work; Control and Evaluation System.
Were developed the theoretical and methodological foundations of using information and communication tools in the teaching process of molecular physics to the students of specialty “Physics*” of the pedagogical universities in accordance with the requirements of the educational processes on the basis of an individual approach. The educational portal of molecular physics was created, which provides the acquirement of the skills of using online resources and educational portals and allows in an individual plan to form a complete cycle of learning activities.