Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шокалюк, Світлана Вікторівна
dc.date.accessioned 2011-10-04T14:17:33Z
dc.date.available 2011-10-04T14:17:33Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Шокалюк, Світлана Вікторівна. Методичні засади комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Шокалюк ; наук. кер. С. О. Семеріков ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/56
dc.description.abstract Науково обгрунтовано методичну систему комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників з опанування програмного забезпечення математичного призначення з використанням технологій дистанційного навчання. Проведено експериментальне впровадження розробленої методичної системи у навчальний процес загальноосвітньої школи. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують гіпотезу про те, що організація самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення за допомогою інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій сприяє формуванню умінь самостійно проводити дослідження за допомогою систем комп'ютерної математики, а також підвищує рівень навчальних досягнень учнів зі шкільного курсу математики. ru_RU
dc.description.abstract The research highlights and scientifically grounds the methodical techniques of organizing high school students’ self study work to master mathematically oriented software via distant learning. The main idea of author’s methodical system is a union of distance learning and computer mathematics in a complex activity-based environment to support high school student learning research. An experimental implementation of developed methodical system in the learning process been done. The result of pedagogical experiment confirming the hypothesis that organization of high school student’s self study of mathematical software based on innovative ICT promotes research skills using CAS and increases the level of study achievement in informatics. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher КП «Жовтнева районна друкарня» м. Кривий Ріг ru_RU
dc.subject методика навчання інформатики ru_RU
dc.subject самостійна робота ru_RU
dc.subject старша школа ru_RU
dc.subject технології дистанційного навчання ru_RU
dc.subject мережні технології ru_RU
dc.subject програмне забезпечення математичного призначення ru_RU
dc.subject мережні системи комп’ютерної математики ru_RU
dc.subject methodics of teaching ru_RU
dc.subject self study work ru_RU
dc.subject high school ru_RU
dc.subject technologies of distant learning ru_RU
dc.subject network technologies ru_RU
dc.subject mathematically oriented software ru_RU
dc.subject network systems of computer mathematics ru_RU
dc.subject.classification 372.8004+371.385 ru_RU
dc.title Методичні засади комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу