Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретико-методичні засади фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти студентів у процесі здоров’язбережувального навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Завидівська, Наталія Назарівна
dc.date.accessioned 2014-09-01T12:26:21Z
dc.date.available 2014-09-01T12:26:21Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Завидівська, Наталія Назарівна. Теоретико-методичні засади фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти студентів у процесі здоров'язбережувального навчання : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 / Н. Н. Завидівська ; наук. консультант О. Д. Дубогай ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 40 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5667
dc.description.abstract Дисертація присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти у процесі здоров’я-збережувального навчання студентів вищих навчальних закладів різного професійного спрямування. Подано аналіз сучасного стану теоретичної розробки технологій і методик здоров’язбереження в системі фізичного виховання студентів із позиції фундаменталізації та розкрито її сутність. Представлено організаційно-педагогічні умови, принципи, змістовні блоки та етапи здоров’язбережувального навчання і розкрито особливості організації процесу фізичного виховання студентів в компетентнісно орієнтованому форматі в умовах фундаменталізації фізкульутрно-оздоровчої освіти. Розроблено і впроваджено у процес фізичного виховання авторську педагогічну здоров’язбережувальну технологію навчання студентів. Доведено ефективність її використання у вищих начальних закладах різного професійного спрямування. Застосування новоствореної педагогічної здоров’я¬збережувальної технології навчання зумовило статистично достовірне поліпшення фізичної активності студентів; поліпшення рівня знань, умінь і навичок; зменшення пропусків занять через простудні захворювання. Окрім того, відбулося поліпшення морфофункціональних показників, підвищення рівня фізичної підготовленості студентів та сформованості в них рівня компетентності здоров’язбереження, фізкультурної освіченості. ru_RU
dc.description.abstract The Dissertation is dedicated to the argumentation of theoretical and methodological basis of physical training fundamentalisation and students health-improving education in the process of health-preserving training. It is offered the analysis of nowadays situation in the process of technologies and methodologies theoretical developments of health-preserving in the system of physical training education of various professional directions institutions of high learning from the position of fundamentalisation and their essence is also developed. There are also offered the organizational and pedagogical conditions, principles and content blocks of students health-preserving training in the competence-oriented format under the condition of fundamentalisation of physical training education. The author pedagogical health-preserving technology of students training is developed and implemented in the process of physical training education. The effectiveness of its usage in the various professional directions institutions of high learning is proved. The implementation of new created pedagogical health-preserving training technology caused statistically correct improvement of students physical activity; knowledge improvement, abilities and skills; reduction of students absence in the case of sickness. Moreover, the improvement of morphofunctional indices, physical training activity level took place and their self-esteem of their own competence in the sphere of health-preserving, physical-training knowledge. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject фундаменталізація ru_RU
dc.subject фізкультурно-оздоровча освіта ru_RU
dc.subject студенти ru_RU
dc.subject фізичне виховання ru_RU
dc.subject вищі начальні заклади різного професійного спрямування ru_RU
dc.subject педагогічна здоров’язбережувальна технологія навчання ru_RU
dc.subject fundamentalisation ru_RU
dc.subject health-improving education ru_RU
dc.subject students ru_RU
dc.subject physical-training education ru_RU
dc.subject various professional directions institutions of high learning ru_RU
dc.subject pedagogical health-preserving training technology ru_RU
dc.subject.classification 796.011.3:371.7 ru_RU
dc.title Теоретико-методичні засади фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти студентів у процесі здоров’язбережувального навчання ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics