Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості самоствердження молодших та старших підлітків

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жизномірська, Оксана Ярославівна
dc.date.accessioned 2014-09-01T08:12:45Z
dc.date.available 2014-09-01T08:12:45Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Жизномірська, Оксана Ярославівна. Психологічні особливості самоствердження молодших та старших підлітків : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. Я. Жизномірська ; керівник роботи І. С. Булах ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 20 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5661
dc.description.abstract У дисертації, присвяченій вивченню самоствердження молодших і старших підлітків, здійснено теоретичний аналіз наукових підходів дослідження зазначеного феномену в зарубіжній та вітчизняній психології; визначені зміст, сутність цього утворення в учнів молодшого та старшого підліткового віку. Експериментально досліджено форми та засоби самоствердження, вікову динаміку та гендерні відмінності цього особистісного утворення в період дорослішання. Розроблено психологічну модель форм і засобів самоствердження особистості молодшого та старшого підліткового віку; визначено критерії та рівні зазначеного феномену. У процесі експериментальної роботи доведена доцільність та ефективність впровадження психологічної програми та тренінгу оптимізації процесу самоствердження особистості молодших і старших підлітків. Розроблено методичні рекомендації щодо процесу конструктивного самоствердження особистості в період дорослішання. ru_RU
dc.description.abstract The thesis deals with studying of self-affirmation of younger and older teenagers. Theoretical analysis of scientific approaches to study of the phenomenon in Ukrainian and foreign psychology is made; content and essence of this phenomenon in younger and older teenage pupils are defined. Forms and means of self-affirmation, age-related dynamics and gender differences of this personality formation in the maturing period are experimentally researched. Psychological model of forms and means of younger and older teenagers’ self-affirmation is developed; criteria and levels of this phenomenon are defined. In the process of experiment the appropriateness and effectiveness of psychological program implementation and training of optimization process of younger and older teenagers’ self-affirmation are proved. Methodological recommendations concerning the process of constructive self-affirmation of a personality in the maturing period are worked out. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject самоствердження особистості підлітка ru_RU
dc.subject саморозкриття ru_RU
dc.subject самоцінність ru_RU
dc.subject самореалізація ru_RU
dc.subject конструктивні форми самоствердження ru_RU
dc.subject деструктивні форми самоствердження ru_RU
dc.subject позитивні засоби самоствердження ru_RU
dc.subject негативні засоби самоствердження ru_RU
dc.subject self-affirmation of a teenager ru_RU
dc.subject self-disclosure ru_RU
dc.subject self-value ru_RU
dc.subject self-realization ru_RU
dc.subject destructive forms of self-affirmation ru_RU
dc.subject positive means of self-affirmation ru_RU
dc.subject negative means of self-affirmation ru_RU
dc.subject.classification 159.922.7(043.3) ru_RU
dc.title Психологічні особливості самоствердження молодших та старших підлітків ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу