Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Типологія засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах.

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Декшна, Тетяна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2014-08-27T09:20:11Z
dc.date.available 2014-08-27T09:20:11Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Декшна, Тетяна Анатоліївна. Типологія засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах : автореферат дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Т. А. Декшна ; наук. керівник Ф. О. Нікітіна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 19 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5657
dc.description.abstract У дисертаційній роботі запропоновано новий зіставний підхід до встановлення типології засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах; розроблено комплексну методику аналізу цих текстів; виявлено спільні та відмінні мовні засоби інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах, а також інтимізаційну роль метафори у творенні їх плану змісту; розкрито характер і специфіку позамовних засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних дискурсах; визначено загальнокультурні тенденції у сфері інтимізації англомовних і україномовних рекламних текстів. ru_RU
dc.description.abstract The thesis suggests a new contrastive approach to determination of types of intimization in English and Ukrainian multimedia and printed advertisement texts; complex methods for the analysis of verbal and nonverbal means of intimization in these texts have been developed; common and different verbal and nonverbal means of intimization in English and Ukrainian advertisement texts as well as the intimization role of metaphor in their content plane creation have been determined; it reveals the character and specific of nonverbal means of intimization in English and Ukrainian discourse; it specifies general cultural tendencies in the sphere of intimization. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject типологія засобів інтимізації ru_RU
dc.subject мовні і позамовні засоби ru_RU
dc.subject рекламний текст ru_RU
dc.subject рекламний дискурс ru_RU
dc.subject інтимізаційна роль метафори ru_RU
dc.subject means of intimization typology ru_RU
dc.subject verbal and nonverbal means ru_RU
dc.subject advertisement text ru_RU
dc.subject advertisement discourse ru_RU
dc.subject intimization role of metaphor ru_RU
dc.subject.classification 81.111’38 : 811.161.2’38 ru_RU
dc.title Типологія засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics