Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток мовлення у старших дошкільників із заїканням засобами музично-дидактичних ігор

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Журавльова, Лариса Станіславівна
dc.date.accessioned 2014-08-22T12:53:18Z
dc.date.available 2014-08-22T12:53:18Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Журавльова, Лариса Станіславівна. Розвиток мовлення у старших дошкільників із заїканням засобами музично-дидактичних ігор : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.03 / Л. С. Журавльова ; наук. керівник В. О. Кондратенко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 23 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5653
dc.description.abstract У дослідженні з’ясовано науково-теоретичні основи підвищення ефективності розвитку усного мовлення засобами МДІ, удосконалення темпо-ритмічної сторони мовлення та навичок спілкування заїкуватих дошкільників. Виявлено передумови для розвитку усного мовлення дітей старшого дошкільного віку із заїканням засобами МДІ, потенціал яких у практиці застосовувався недостатньо: використання емоційних можливостей дитячої психіки в процесі розвитку мовленнєвих навичок, активізація та синестезія сенсорних аналізаторів. Розроблено та описано експериментальну методику розвитку мовлення з урахуванням полісенсорного аспекту, виокремлено педагогічні умови розвитку усного мовлення заїкуватих дітей, визначено критерії, показники та рівні мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку із заїканням засобами МДІ. Результати дослідження довели ефективність використання музично-дидактичних ігор як засобу, що дозволяє підвищити рівень розвитку усного мовлення старших дошкільників із заїканням. ru_RU
dc.description.abstract The theoretical basis of speech development efficiency increasing of stammering preschoolers, tempo-rhythmic speech qualities and stammerers’ communicational skills improvement are presented in the thesis. Some pre-conditions for speech development of stammering children with the help of musical-didactic facilities are explored such as: use of emotional possibilities of child's psyche in the process of vocal skills development, activation and synesthesia of sensory analyzers. The content and the experimental method of speech development have been described with taking into account a polisensory aspect, the pedagogical terms for speech development of children with a stammer, definite criteria, characteristics and different levels of stammering children speech development by means of musical-didactic games have been worked out. The results of scientific research proved the efficiency of the music-didactic games usage as a facility that allows to improve the level of stammering senior preschoolers’ speech development. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject розвиток усного мовлення ru_RU
dc.subject діти старшого дошкільного віку ru_RU
dc.subject невротична та неврозоподібна форми заїкання ru_RU
dc.subject темпо-ритмічна діяльність ru_RU
dc.subject музично-дидактичні ігри ru_RU
dc.subject синестезія ru_RU
dc.subject сенсорні аналізатори ru_RU
dc.subject verbal speech development ru_RU
dc.subject senior preschoolers ru_RU
dc.subject neurosis forms of stammer ru_RU
dc.subject tempo-rhythmic activity ru_RU
dc.subject musical-didactic games ru_RU
dc.subject synesthesia ru_RU
dc.subject sensory analyzers ru_RU
dc.subject.classification 376.36.016:81-028.31:373.2.026:78(043.3) ru_RU
dc.title Розвиток мовлення у старших дошкільників із заїканням засобами музично-дидактичних ігор ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу