Запропоноване видання є складовою частиною серії методичних розробок з організаційно-виховної практики для студентів та викладачів-методистів вищих педагогічних навчальних закладів.
У «Щоденнику» висвітлені основні напрямки та завдання організаційно-виховної практики студентів 2-го та 3-го курсів педагогічних вищих навчальних закладів; і сформовано різні форми щоденного виконання індивідуального плану кожним студентом; надані методичні вказівки та настанови щодо оптимальної організації процесу підготовки та проходження практики студентами-практикантами у літніх оздоровчих таборах.
The proposed publication is part of a series of methodical development of organizational and educational practices for students and teachers, trainers higher educational institutions.
The "Diary" highlights the main trends and tasks of organizational and educational practices for students of 2nd and 3rd year students of pedagogical universities; and formed various forms daily the individual plan for each student; provided guidance and guidelines for optimal organization of the preparation and practical training student interns in summer camps.