Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичне забезпечення моніторингу навчальних досягнень з математики студентів вищих аграрних навчальних закладів.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горда, Ірина Михайлівна
dc.date.accessioned 2014-05-21T07:46:30Z
dc.date.available 2014-05-21T07:46:30Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Горда, Ірина Михайлівна. Методичне забезпечення моніторингу навчальних досягнень з математики студентів вищих аграрних навчальних закладів : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. М. Горда ; наук. керівник В. О. Швець ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5344
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі організації моніторингу навчальних досягнень студентів з математики у вищих аграрних навчальних закладах. У роботі висвітлено сутність терміна «моніторинг», виокремлено види моніторингу якості освіти у вищих аграрних навчальних закладах, визначено сутність термінів «моніторинг навчальних досягнень студентів з математики» й «управлінський кафедральний моніторинг», які слід проводити у тісному взаємозв’язку, визначено їх структуру, функції, принципи та психолого-педагогічні умови проведення, створено схематичну модель проведення моніторингу навчальних досягнень студентів з математики у вищих аграрних навчальних закладах. У дослідженні теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методику проведення двох видів моніторингу на основі розробленого методичного забезпечення. ru_RU
dc.description.abstract The thesis is devoted to the problem of monitoring organization of educational achievements in mathematics of students in higher agrarian educational establishments. The essence of the concept «monitoring» was explained, the types of monitoring of education quality in higher agrarian educational establishments were determined, the essence of the concepts «monitoring of educational achievements in mathematics of students» and «administrative departmental monitoring» in agrarian higher educational establishments, which should be conducted in close relationship, their structure, functions, principles and psychological and pedagogical conducting conditions were defined, monitoring conducting schematic model of educational achievements in mathematics of students in higher agrarian educational establishments was created in the paper. Two types of monitoring conducting methods were theoretically justified and experimentally confirmed on the basis of the developed methodical providing in the research. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject вищий аграрний навчальний заклад ru_RU
dc.subject моніторинг ru_RU
dc.subject моніторинг навчальних досягнень студентів ru_RU
dc.subject управлінський кафедральний моніторинг ru_RU
dc.subject методичне забезпечення ru_RU
dc.subject навчальні досягнення студентів з математики ru_RU
dc.subject якість діяльності викладачів ru_RU
dc.subject higher agrarian educational establishment ru_RU
dc.subject monitoring ru_RU
dc.subject monitoring of educational achievements of students ru_RU
dc.subject administrative departmental monitoring ru_RU
dc.subject monitoring methodical providing ru_RU
dc.subject educational achievements in mathematics of students ru_RU
dc.subject teachers’ activity quality ru_RU
dc.subject.classification 378.14:51:378:63:167.22 ru_RU
dc.title Методичне забезпечення моніторингу навчальних досягнень з математики студентів вищих аграрних навчальних закладів. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу