ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Теловата, М.Т. | |
dc.date.accessioned | 2014-05-12T10:06:34Z | |
dc.date.available | 2014-05-12T10:06:34Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Теловата М.Т. Наукові підходи якості освіти під час підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах / М.Т. Теловата // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХVІІ (97). – С. 206-212 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5292 | |
dc.description.abstract | У науковій статті якість освіти розглядається як одна з центральних категорій наук: аналізується її сутність, структура, способи вимірювання, моніторинг якості освіти у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ IVрівнів акредитації. | ru_RU |
dc.description.abstract | In the scientific article quality of formation is considered as one of the central categories of sciences: its essence, structure, ways of calculation, monitoring of quality of formation in vocational training of the future experts at high school IV accreditation levels is analyzed. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | якість | ru_RU |
dc.subject | якість освіти | ru_RU |
dc.subject | моніторинг | ru_RU |
dc.subject | моніторинг освіти | ru_RU |
dc.subject | моніторинг якості освіти | ru_RU |
dc.subject | quality | ru_RU |
dc.subject | quality of education | ru_RU |
dc.subject | monitoring | ru_RU |
dc.subject | monitoring | ru_RU |
dc.subject | education | ru_RU |
dc.subject | monitoring the quality of education | ru_RU |
dc.title | Наукові підходи якості освіти під час підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |