ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Власенко, Софія Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2014-04-29T09:26:21Z | |
dc.date.available | 2014-04-29T09:26:21Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Власенко, Софія Борисівна. Особливості формування образу фізичного Я у сліпих дітей молодшого шкільного віку : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / С. Б. Власенко ; керівник роботи Є. П. Синьова ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2012. - 20 с. | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5257 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена вивченню особливостей уявлень про матеріальний та тілесний компоненти образу фізичного Я у сліпих молодших школярів з метою удосконалення шляхів формування адекватних уявлень про себе, що сприятиме формуванню позитивної Я-концепції та полегшенню процесу соціалізації. В роботі представлено та проаналізовано основні теоретичні підходи до вивчення проблем самосвідомості та Я-концепції у загальній та спеціальній психології. Розкрито місце образу фізичного Я в структурі Я-концепції особистості. Обґрунтовано важливість дослідження особливостей образу фізичного Я молодших сліпих школярів, розроблено методичний інструментарій дослідження компонентів образу фізичного Я у дітей молодшого шкільного віку з глибокими зоровими порушеннями. Проаналізовано особливості формування матеріального та тілесного компонентів образу фізичного Я у сліпих дітей. Розроблено та апробовано комплексну методику психолого-педагогічної корекції елементів образу фізичного Я особистості в умовах відсутності візуального сприймання. | ru_RU |
dc.description.abstract | Dissertation is devoted to the research of the peculiarities of concepts of material and corporal components of physical I-image of blind junior pupils with the view to improve the ways of developing adequate vision of him- or herself, which will promote the forming of positive I-concept and facilitation of socialisation process. The basic theoretical approaches to the study of problems of self-consciousness and I-coception of general and special psychology are represented and analysed in the paper. The position of physical I-image in the structure of I-concept of the personality is revealed. The importance of the researches in the field of physical I-image of junior blind pupils is explained. The methodical tools for studying physical I-image components in the visually impaired primary school age child are developed. The peculiarities in development of material and corporal components of image of physical I-image of blind children are analysed. The complex methodology for psychological and pedagogical corrections of physical I-image components of visually impaired person is elaborated and tested. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | молодший шкільний вік | ru_RU |
dc.subject | сліпі діти | ru_RU |
dc.subject | глибокі порушення зору | ru_RU |
dc.subject | образ фізичного Я | ru_RU |
dc.subject | матеріальний компонент | ru_RU |
dc.subject | тілесний компонент | ru_RU |
dc.subject | комплексна методика психолого-педагогічної корекції | ru_RU |
dc.subject | primary school age | ru_RU |
dc.subject | blind children | ru_RU |
dc.subject | profound visual impairments | ru_RU |
dc.subject | physical I-image | ru_RU |
dc.subject | material component | ru_RU |
dc.subject | corporal component | ru_RU |
dc.subject | complex methodology of psychological and pedagogical correction | ru_RU |
dc.subject.classification | 159.922.76-056.26:617.7(043.3) | ru_RU |
dc.title | Особливості формування образу фізичного Я у сліпих дітей молодшого шкільного віку. | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |