Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування вокальної культури майбутніх учителів музики на основі традицій Китаю та України.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вей, Лімін
dc.date.accessioned 2014-04-28T12:26:06Z
dc.date.available 2014-04-28T12:26:06Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Вей, Лімін. Формування вокальної культури майбутнього вчителя музики на основі традицій Китаю та України : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Вей Лімін ; наук. керівник А. Г. Болгарський ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. - 19 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5242
dc.description.abstract У дисертації досліджується актуальна проблема формування вокальної культури студентів інститутів мистецтв та музично-педагогічних факультетів педагогічних університетів, у ній наведено авторське розуміння сутності означеного феномена. Вокальна культура розглянута у рамках загальної музичної культури як художньо-естетична категорія, що дозволяє виявити не лише загальні риси музичного мистецтва, специфіку народних традицій, але й визначити своєрідність кожної з них. Вокальна культура ґрунтується на кращих унікальних традиціях національної виконавської майстерності, опанування якої дає змогу переносити її на умови співацького навчання учнів і закладення у них основ вокальної культури. Визначено структуру досліджуваного феномена складається з мотиваційно-спрямованого, когнітивно-оцінювального, творчо-виконавського. Мотиваційно-спрямований компонент виражає інтерес та захопленість вокально-виконавською діяльністю, націленість на пізнання національних пісенних традицій та співацьке самовдосконалення. Когнітивно-оцінювальний компонент містить необхідну базу знань, умінь та навичок у сфері оволодіння вокальною культурою, вміння адекватно оцінити набутий виконавський досвід. Творчо-виконавський компонент виражає здатність до втілення художньо-образного змісту вокальних творів. Методика формування вокальної культури студентів мала таку послідовність педагогічної роботи даного напрямку: інформаційно-орієнтувальний; другий етап - операційно-поглиблений; третій етап – аналітико-креативний. Результати проведеного дослідження допомогли визначити основні методи формування вокальної культури студентів на основі китайських та українських традицій. ru_RU
dc.description.abstract The thesis examines the actual problem of vocal students of institutions of culture and arts of Music and Faculty of Pedagogical Universities in it are the author's understanding of definite phenomenon. Vocal culture is considered in the framework of the culture as artistic and aesthetic category that can detect not only the general features of music, specific traditions, but also to define the uniqueness of each. Vocal culture is based on the best traditions of national unique performance skills, mastery of which enables you to transfer it to the singers provided for students and lay the foundations of their vocal culture. Determined the structure of the studied phenomenon consists of directional motivational, cognitive-evaluation, creatively-performing. Motivation and aims component expresses interest and enthusiasm for vocal performance in activities aiming at the knowledge of national traditions and singing singers cultivation. Cognitive-evaluative component contains the necessary knowledge base and skills in the mastery of vocal culture, the ability to adequately assess gained performing experience. Creatively-performing component expresses the ability to translate artistic and imaginative content of vocal works. Method of forming vocal culture of the students had the consistency of the direction of educational work: Information oriyentuvalny the second phase - operational and depth, the third stage - the analytical and creative. Results of the study helped identify the main methods of vocal culture of the students on the basis of Chinese and Ukrainian traditions. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject вокальна культура ru_RU
dc.subject мистецькі традиції Китаю та України ru_RU
dc.subject компонентна структура ru_RU
dc.subject поетапна методика ru_RU
dc.subject vocal culture ru_RU
dc.subject artistic traditions of China and Ukraine ru_RU
dc.subject component structure ru_RU
dc.subject phasing technique ru_RU
dc.subject.classification 37.016:78(510) (477) ru_RU
dc.title Формування вокальної культури майбутніх учителів музики на основі традицій Китаю та України. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу