Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Міжпредметні зв’язки у навчання фізики як засіб розвитку творчих здібностей учнів основної школи.

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Войтович, Оксана Петрівна
dc.date.accessioned 2014-04-28T11:39:26Z
dc.date.available 2014-04-28T11:39:26Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Войтович, Оксана Петрівна. Міжпредметні зв'язки у навчанні фізики як засіб розвитку творчих здібностей учнів основної школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. П. Войтович ; керівник роботи Ю. М. Галатюк ; НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 20 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5241
dc.description.abstract У дисертаційній роботі науково обґрунтовано актуальність проблеми впровадження та використання міжпредметних зв’язків у навчанні фізики для розвитку творчих здібностей учнів основної школи. У роботі визначено зміст поняття „творчі здібності”, виявлено психолого–педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв’язків у навчальному процесі з фізики для розвитку творчих здібностей учнів. Розроблено систему дидактичних засобів міжпредметного змісту (задачі, додаткові завдання міжпредметного змісту для фронтальних лабораторних робіт, уроки, проекти, факультативи). Розглянуто можливості міжпредметних зв’язків фізики та сучасних комп’ютерних технологій у формуванні творчих здібностей на основі застосування методу проектів. У ході педагогічного експерименту доведено, що розроблена автором методика використання дидактичних засобів міжпредметного змісту дозволяє підвищити рівень розвитку творчих здібностей учнів основної школи. Основні результати дослідження впроваджено в навчальний процес з фізики. ru_RU
dc.description.abstract It is scientifically motivated urgency of the problem introducing and using undersubject relationships at education physicists for development of the pupil’s creative abilities in basic school at dissertation work. It is determined contents of the notion "creative abilities", are revealled organizing - didactic, methodical conditions to efficiency using of the undersubject relationships at scholastic process physicists for development of the creative abilities pupil. The designed system of the didactic facilities undersubject contentses the problems, additional tasks undersubject contentses for frontal laboratory works, undersubject lessons, undersubject optional occupations. It is considered possibilities undersubject relationships physicists and computer technology at shaping the creative abilities using the projects methodology. At the pedagogical experiment was proved that using didactic facilities undersubject contentses raises the level of the development of the creative abilities pupil of basic school. The main results of the study were carried in scholastic process physicists. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject міжпредметні зв’язки ru_RU
dc.subject творчі здібності ru_RU
dc.subject основна школа ru_RU
dc.subject навчальний процес ru_RU
dc.subject фізика ru_RU
dc.subject undersubject relationship ru_RU
dc.subject creative abilities ru_RU
dc.subject basic school ru_RU
dc.subject scholastic process ru_RU
dc.subject physics ru_RU
dc.subject.classification [371.3:53]:37.036 ru_RU
dc.title Міжпредметні зв’язки у навчання фізики як засіб розвитку творчих здібностей учнів основної школи. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics