ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бовсунівський, Валерій Миколайович | |
dc.date.accessioned | 2014-04-25T14:15:09Z | |
dc.date.available | 2014-04-25T14:15:09Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Бовсунівський, Валерій Миколайович. Організація проектно-художньої діяльності вчителів технологій в післядипломній освіті : автореферат дис. ... канд.. пед. наук : 13.00.02 / В. М. Бовсунівський ; наук. кер. В. П. Тименко ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 25 с. | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5207 | |
dc.description.abstract | У дисертації проаналізовано різні підходи до організації проектно-художньої діяльності вчителів технологій у післядипломній освіті у вітчизняній та зарубіжній психолого-педагогічній науці. Виокремлено компоненти та визначено критерії, показники і рівні дизайн-компетентності учителів технологій у процесі післядипломної дизайн-освіти. У дослідженні теоретично обґрунтувати і експериментально апробовано структурно-функціональну модель та організаційно- педагогічні умови післядипломної проектно-художньої діяльності вчителів технологій, сприятливі для формування їхньої дизайн-компетентності. Розроблено програми теоретичних спецкурсів «Дизайн-пізнання» і «Дизайн- тренінг»; модифіковано програми з художнього проектування «Рисунок» та «Шрифти», актуальність та ефективність використання яких підтверджено шляхом експериментального дослідження. | ru_RU |
dc.description.abstract | The author analyzes different approaches to the organization of project and art activity of technology teachers in postgraduate education in domestic and foreign psychopedagogical science. The main components and criteria, indicators and levels of design competence of technology teachers in postgraduate design education are singled out in a paper. Structural-functional model and organizational-pedagogical conditions of postgraduate project and art activity of technology teachers, which are favourable for the formation of their design competence are theoretically justified and experimentally tested while research. The programs of theoretical courses such as "Design of knowledge" and "Designtrainings" were developed. The programs of art design: "Picture" and "Print", actuality and effective use of which are confirmed by experimental studies were modified in paper. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | післядипломна дизайн-освіта | ru_RU |
dc.subject | проектно-художня діяльність у післядипломній освіті | ru_RU |
dc.subject | структурно-функціональна модель | ru_RU |
dc.subject | дизайн-компетентність учителів технологій | ru_RU |
dc.subject | postgraduate design education | ru_RU |
dc.subject | project and art activity in postgraduate education | ru_RU |
dc.subject | structural-functional model | ru_RU |
dc.subject | design competence of technology teacher | ru_RU |
dc.subject.classification | 378.046.4:373.62 | ru_RU |
dc.title | Організація проектно-художньої діяльності вчителів технологій в післядипломній освіті. | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |