Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організація проектно-художньої діяльності вчителів технологій в післядипломній освіті.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бовсунівський, Валерій Миколайович
dc.date.accessioned 2014-04-25T14:15:09Z
dc.date.available 2014-04-25T14:15:09Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Бовсунівський, Валерій Миколайович. Організація проектно-художньої діяльності вчителів технологій в післядипломній освіті : автореферат дис. ... канд.. пед. наук : 13.00.02 / В. М. Бовсунівський ; наук. кер. В. П. Тименко ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 25 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5207
dc.description.abstract У дисертації проаналізовано різні підходи до організації проектно-художньої діяльності вчителів технологій у післядипломній освіті у вітчизняній та зарубіжній психолого-педагогічній науці. Виокремлено компоненти та визначено критерії, показники і рівні дизайн-компетентності учителів технологій у процесі післядипломної дизайн-освіти. У дослідженні теоретично обґрунтувати і експериментально апробовано структурно-функціональну модель та організаційно- педагогічні умови післядипломної проектно-художньої діяльності вчителів технологій, сприятливі для формування їхньої дизайн-компетентності. Розроблено програми теоретичних спецкурсів «Дизайн-пізнання» і «Дизайн- тренінг»; модифіковано програми з художнього проектування «Рисунок» та «Шрифти», актуальність та ефективність використання яких підтверджено шляхом експериментального дослідження. ru_RU
dc.description.abstract The author analyzes different approaches to the organization of project and art activity of technology teachers in postgraduate education in domestic and foreign psychopedagogical science. The main components and criteria, indicators and levels of design competence of technology teachers in postgraduate design education are singled out in a paper. Structural-functional model and organizational-pedagogical conditions of postgraduate project and art activity of technology teachers, which are favourable for the formation of their design competence are theoretically justified and experimentally tested while research. The programs of theoretical courses such as "Design of knowledge" and "Designtrainings" were developed. The programs of art design: "Picture" and "Print", actuality and effective use of which are confirmed by experimental studies were modified in paper. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject післядипломна дизайн-освіта ru_RU
dc.subject проектно-художня діяльність у післядипломній освіті ru_RU
dc.subject структурно-функціональна модель ru_RU
dc.subject дизайн-компетентність учителів технологій ru_RU
dc.subject postgraduate design education ru_RU
dc.subject project and art activity in postgraduate education ru_RU
dc.subject structural-functional model ru_RU
dc.subject design competence of technology teacher ru_RU
dc.subject.classification 378.046.4:373.62 ru_RU
dc.title Організація проектно-художньої діяльності вчителів технологій в післядипломній освіті. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу