Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Близнюк, Світлана Олександрівна
dc.date.accessioned 2014-04-24T13:48:01Z
dc.date.available 2014-04-24T13:48:01Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Близнюк, Світлана Олександрівна. Розвиток змісту шкільного курсу хімії у Великій Британії : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. О. Близнюк ; керівник роботи А. П. Розсоха ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Переяслав-Хмельницький, 2009. - 20 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5202
dc.description.abstract 2009. У дисертації досліджується проблема розвитку змісту шкільного курсу хімії для англійських середніх навчальних закладів як структурного компонента природничої освіти Великої Британії. На підставі проведеного вивчення процесу реформування викладання природничих наук у Великій Британії на четвертому ключовому етапі, здійснено аналіз нової програми інтегрованого курсу “Природничі науки ХХІ століття”, навчальних програм загальноосвітнього курсу хімії на отримання Загального сертифіката про середню освіту (OCR GCSE Chemistry A − Twenty First Century Science Suite) та курсів хімії підвищеного рівня на Загальний освітній сертифікат (Advanced GCE in Chemistry). Проведений теоретичний описовий аналіз навчально-методичного забезпечення англійського шкільного курсу хімії дав змогу виявити 20 особливості структурування та дидактичні принципи побудови змісту шкільних підручників з хімії, а також дидактичні функції, які вони виконують у навчально-виховному процесі. На основі аналізу загальноосвітнього курсу хімії для середніх навчальних закладів Великої Британії було розроблено методичні рекомендації щодо удосконалення конструювання сучасного шкільного курсу хімії та його навчально-методичного забезпечення в Україні. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is devoted to a problem of formation of chemistry courses for secondary schools in Great Britain. The theoretical and didactical bases of the concept of Science content formation in Ukraine and Great Britain are revealed in the dissertation. The characterised criteria of the theoretical descriptive analysis of school textbooks in Ukraine which have been used for the analysis of English textbooks of chemistry are concretised. The historical and pedagogical analysis of Science development in Great Britain, such as introduction of National Curriculum, new criteria of GCSE Science, a course “21-st Century Science” in 2006 and changes in requirements of integrated course of Science at the third key stage during 2008-2011 have been made. In the dissertation scientifically-methodical maintenance of an English school course of chemistry is characterised, the basic didactical and methodical characteristics of school textbooks of chemistry are described. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject структура і зміст шкільної хімічної освіти Великої Британії ru_RU
dc.subject навчально-методичне забезпечення ru_RU
dc.subject ключові етапи навчання у Великій Британії ru_RU
dc.subject Національна навчальна програма ru_RU
dc.subject інтегрований курс природничих наук ru_RU
dc.subject structure and the maintenance of school chemical formation of Great Britain ru_RU
dc.subject educational and methodical maintenance ru_RU
dc.subject the National Curriculum ru_RU
dc.subject the Qualifications and Curriculum Authority (QCA) ru_RU
dc.subject integrated course of natural sciences ru_RU
dc.subject.classification 37. 016: 54 (410) ru_RU
dc.title Розвиток змісту шкільного курсу хімії у Великій Британії. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу