Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування фахової компетентності з основ етнодизайну у майбутніх учителів трудового навчання.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бровченко, Анатолій Іванович
dc.date.accessioned 2014-04-24T13:06:22Z
dc.date.available 2014-04-24T13:06:22Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Бровченко, Анатолій Іванович. Формування фахової компетентності з основ етнодизайну у майбутніх учителів трудового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А. І. Бровченко ; керівник роботи М. С. Корець ; НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2011. - 20 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5199
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячено актуальній проблемі використання етнодизайну у фаховій підготовці майбутніх учителів трудового навчання. Розкрито сутність та значення етнодизайну і художньо-проектної діяльності на національних засадах у творчому навчальному процесі ВНЗ. Науково обґрунтовано концептуальні засади підготовки студентів у галузі етнодизайну, які передбачають наповнення змісту технологічної освіти гуманітарними, культурологічними та художньо-естетичними компонентами. В дослілженні теоретично обґрунтована й експериментально апробована модель формування фахової компетентності з основ етнодизайну у майбутніх учителів трудового навчання. Розкриті особливості методики художньо-проектної підготовки студентів, яка ґрунтується на особистісно орієнтованому, діяльнісному та компетентністному підходах. Підтверджена ефективність творчої етнодизайнерської діяльності студентів в аудиторний та позааудиторний час, традиційних та інноваційних методів, форм організації і засобів навчання. Для діагностування рівнів сформованості фахової компетентності майбутніх учителів з основ етнодизайну запропоновані комплексні критерії. ru_RU
dc.description.abstract The dessertation research is dedicated to actual problem in ethnodesign use of professional preparing future labour training teachers. Disclosing the nature and significance of ethnodesign, the art-project activities of national basis in creative learning process of professional preparing future teachers of labour training. It was scientifically justifying the conceptual basis of student’s preparing in ethnodesign branch wich provide content of technological education by humanitarian, cultural, artistic and aestherfic components. It was first justify theoretically and experimentally the aprobation model in formation of professional competence in basis of ethnodesign in future labour training teachers. It was discovered the features of art project student’s preparing methodology which based on learner-centered, active and competent approach. The efficiency of student’s artistic ethnodesign activity was confirmed in curricular and extracurricular time traditional and innovational methodology, the form of organization and training tools. It was proposed the complex criterials for the levels diagnosis of professional competence of future teachers formation in the basis of ethnodesign. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject компетентність ru_RU
dc.subject етнодизайн ru_RU
dc.subject дизайн-центр ru_RU
dc.subject дизайн-групи ru_RU
dc.subject декоративно-прикладне мистецтво ru_RU
dc.subject типи сприймання ru_RU
dc.subject національні форми ru_RU
dc.subject декор ru_RU
dc.subject предметно-розвиваюче середовище ru_RU
dc.subject competence ru_RU
dc.subject ethnodesign ru_RU
dc.subject design-center ru_RU
dc.subject decoratively-applied art ru_RU
dc.subject types of perception ru_RU
dc.subject professional orientation ru_RU
dc.subject national forms ru_RU
dc.subject.classification 372.833:37:035.3 ru_RU
dc.title Формування фахової компетентності з основ етнодизайну у майбутніх учителів трудового навчання. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу