ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондар, Л.А.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2014-04-24T09:27:17Z | |
dc.date.available | 2014-04-24T09:27:17Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Бондар Л.А. Істирико-дидактичний аналіз становлення проблеми самоосвітньої діяльності ХІХ-ХХ ст. / Л.А. Бондар // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХVІІІ (98). – С. 38-47 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5191 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність понять “самоосвіта”, “потреба у самоосвіті”. Статтю присвячено проблемі становлення самоосвітньої діяльності. Проаналізовано стан проблеми у її історичному розвитку, подано аналіз базових понять. | ru_RU |
dc.description.abstract | In this article it is said about main approaches to reforming of higher professional education in the USA and Ukraine, in particular, principle of innovation an principle of education diversification. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | самоосвіта | ru_RU |
dc.subject | потреба у самоосвіті | ru_RU |
dc.subject | становлення самоосвітньої діяльності | ru_RU |
dc.subject | історичний розвиток | ru_RU |
dc.subject | higher education of Ukraine | ru_RU |
dc.subject | the USA | ru_RU |
dc.subject | reforming | ru_RU |
dc.subject | approaches and principles | ru_RU |
dc.subject | principle of innovation | ru_RU |
dc.subject | diversification | ru_RU |
dc.subject | competiotion | ru_RU |
dc.subject | globalization and integration of the society | ru_RU |
dc.title | Історико-дидактичний аналіз становлення проблеми самоосвітньої діяльності ХІХ-ХХ ст. | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |