Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні і методичні засади формування фізико-технічних знань у процесі фахової підготовки майбутніх учителів фізики.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богданов, Ігор Тимофійович
dc.date.accessioned 2014-04-24T08:26:13Z
dc.date.available 2014-04-24T08:26:13Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Богданов, Ігор Тимофійович. Теоретичні і методичні засади формування фізико-технічних знань у процесі фахової підготовки майбутніх учителів фізики : автореф. дис. ...докт. пед. наук : 13.00.02 / І. Т. Богданов ; наук. консультант А. В. Касперський ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 40 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5187
dc.description.abstract У дисертації теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено авторську методичну систему формування фізико-технічних знань у процесі фахової підготовки майбутніх учителів фізики в умовах кредитно-модульної системи організації навчально-виховного процесу (на прикладі електротехніки) у вищих навчальних педагогічних закладах України. Автором проаналізовано соціально-економічні, психолого-педагогічні основи формування фізико-технічних знань, визначено роль і місце електротехніки в системі фахової підготовки майбутніх учителів фізики, виділено концептуальні засади модернізації системи навчання дисципліни «Загальна електротехніка» шляхом збільшення питомої ваги самоосвітньої діяльності, якісного і кількісного покращення інформаційного та матеріально- технічного забезпечення навчального процесу, запровадження інформаційних технологій навчання. ru_RU
dc.description.abstract In the dissertation authorial methodical system of forming of physical and technical knowledge in the process of future Physics teachers’ professional training in conditions of credit – module system at organization of educational process (electrotechnical disciplines) in higher educational pedagogical establishments of Ukraine has been theoretically grounded and experimentally tested. Social and economical, psychological and pedagogical bases of forming of physical and technical knowledge have been analyzed. The author has defined the role and place of electrotechnic in the system of professional training of future Physics teachers. There have been determined the conceptual principles of 3 9 modernization the system of electrotechnical disciplines’ teaching by means of increase of specific gravity of selfeducational activity, qualitative and quantitative improvement of informational and logistic support of educational process and also introduction of teaching informational technologies. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject методика фізики ru_RU
dc.subject методична система ru_RU
dc.subject фахова підготовка ru_RU
dc.subject навчально-методичний комплекс ru_RU
dc.subject фізико-технічні знання ru_RU
dc.subject самоосвітня діяльність ru_RU
dc.subject інформаційні технології навчання ru_RU
dc.subject method of physics ru_RU
dc.subject methodical system ru_RU
dc.subject professional preparation ru_RU
dc.subject educational and methodical complex ru_RU
dc.subject physical and technical knowledge ru_RU
dc.subject selfeducational activity ru_RU
dc.subject teaching informational technologies ru_RU
dc.subject.classification 378.147+371.134:53+621.31 ru_RU
dc.title Теоретичні і методичні засади формування фізико-технічних знань у процесі фахової підготовки майбутніх учителів фізики. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу