Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні засади реалізації фізичної компоненти Державного стандарту базової середньої освіти.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Благодаренко, Людмила Юріївна
dc.date.accessioned 2014-04-23T08:35:41Z
dc.date.available 2014-04-23T08:35:41Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Благодаренко, Людмила Юріївна. Теоретико-методичні засади реалізації фізичної компоненти державного стандарту базової середньої освіти : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 / Л. Ю. Благодаренко ; керівник роботи М. І. Шут ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. - 40 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5178
dc.description.abstract У дисертації вперше теоретично обґрунтовано засади створення навчального і методичного забезпечення для реалізації змісту фізичної компоненти Державного стандарту базової середньої освіти та досягнення інноваційної спрямованості, наступності і перспективності навчання фізики. Запропоновано критеріальну основу визначення складу та змістовного наповнення навчальних і методичних матеріалів для їх ефективної інтеграції у навчально-методичний комплекс в контексті державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів основної школи, а також освітніх і соціальних стратегій базової середньої фізичної освіти. Вперше запропоновано навчально-методичний комплекс «Фізика: основна школа» як інформаційна і процесуальна модель навчання фізики відповідно до його цілей і завдань, складу і структури наукового знання, а також психолого-педагогічних умов, який містить такі складові: підручники «Фізика 7» та «Фізика 9»; зошити для лабораторних робіт (7–9 класи); збірник якісних тестових завдань; електронний додаток до підручника «Фізика 9»; змістовне наповнення варіативної складової базового навчального плану (факультативні курси, інтегрований курс за вибором); методичне забезпечення для політехнічної, атеїстичної та національно-патріотичної спрямованості навчання. ru_RU
dc.description.abstract The thesis is theoretically grounded principles for the creation of educational and methodical support for the implementation of maintenance of the physical components of the standard basic secondary education and achieve innovative orientation, continuity and availability of teaching physics. A criterial basis for determining the composition and content of training and learning materials for their effective integration into the training complexes in the context of state requirements for comprehensive training of secondary school pupils, educational and social strategy, basic secondary physical education. The first time the training complexes "Physics: Basic School" as an informational and procedural model of physics teaching in accordance with its goals and objectives and structure of scientific knowledge, as well as psychological and pedagogical conditions that includes the following components: books "Physics 7 and "Physics 9"; books for laboratory work (7-9 grades); collection of qualitative tests, electronic addition to the textbook "Physics 9"; meaningful content into the variable component of the basic curriculum (elective courses, integrated course of choice) methodological support for Polytechnic, atheistic and national-patriotic orientation training. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject фізична компонента Державного стандарту базової середньої освіти ru_RU
dc.subject навчально-методичний комплекс ru_RU
dc.subject освітні і соціальні стратегії базової середньої фізичної освіти ru_RU
dc.subject physical component of the standard basic secondary education ru_RU
dc.subject training complexes ru_RU
dc.subject educational and social strategies basic secondary physical education ru_RU
dc.subject.classification 373.016:53 ru_RU
dc.title Теоретико-методичні засади реалізації фізичної компоненти Державного стандарту базової середньої освіти. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу