Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Порівняльний аналіз якості виконання студентами алгоритмічних, концептуальних та графічних хімічних задач

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Деркач, Т. М.
dc.date.accessioned 2014-04-17T13:09:21Z
dc.date.available 2014-04-17T13:09:21Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Деркач, Т. М. Порівняльний аналіз якості виконання студентами алгоритмічних, концептуальних та графічних хімічних задач [Текст] / Т. М. Деркач // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 96. - С. 70-81. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5122
dc.description.abstract Дослідження проведено з метою визначення успішності студентів під час розв’язання хімічних задач, представлених у різному вигляді: концептуальному, алгоритмічному і графічному. За результатами статистичного аналізу експериментальних даних встановлено наявність сильного кореляційного зв’язку між якістю виконання концептуальних і алгоритмічних задач, а також існування дещо слабшої кореляції між виконанням, з одного боку, алгоритмічних та концепуальних задач, а з другого – графічних задач. Показано, що більшість студентів найгірше розв’язувала графічні завдання, що свідчить про необхідність посилення навчання в цьому напрямку. ru_RU
dc.description.abstract Исследование проведено с целью определения успешности студентов при решении химических задач, представленных в разном виде: концептуальном, алгоритмическом и графическом. По результатам статистического анализа экспериментальных данных установлено наличие сильной корреляционной связи между качеством выполнения концептуальных и алгоритмических задач, а также существование несколько более слабой корреляции между выполнением, с одной стороны, алгоритмических и концепуальних задач, а, с другой, графических задач. Показано, что большинство студентов хуже всего решало графические задачи, что свидетельствует о необходимости усиления обучения в этом направлении. ru_RU
dc.description.abstract The paper goal is to determine students’ performances in solving of chemical tasks presented in different forms, such as conceptual, algorithmic and graphic. A strong correlation between the quality of performance of conceptual and algorithmic tasks was determined by means of statistical analysis of the experimental data. A slightly weaker correlation was also found to exist between, on the one hand, algorithmic and conceptual tasks, and, on the other hand, graphic tasks. In most cases students were shown to exhibit worse performance in solving of graphical tasks that gives evidence to the necessity of enhancing of instruction in this direction. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject викладання хімії ru_RU
dc.subject алгоритмічні завдання ru_RU
dc.subject концептуальні завдання ru_RU
dc.subject графічні завдання ru_RU
dc.subject преподавание химии ru_RU
dc.subject алгоритмические задачи ru_RU
dc.subject концептуальные задачи ru_RU
dc.subject графические задачи ru_RU
dc.subject chemistry teaching ru_RU
dc.subject algorithmic tasks ru_RU
dc.subject conceptual tasks ru_RU
dc.subject graphic tasks ru_RU
dc.subject.classification 54 ru_RU
dc.title Порівняльний аналіз якості виконання студентами алгоритмічних, концептуальних та графічних хімічних задач ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу