У статті висвітлено пріоритетні завдання педагога у навчально-виховному процесі крізь
призму педагогічної спадщини К. Ушинського, вказано на комунікативні здібності вчителя як
складової професіограми та їх вплив на організацію навчально-виховного процесу, який дав би змогу розвинути вільну, самостійну, активну особистість.
В статье отображены приоритетные задания педагога в учебно-воспитательном процессе в трудах К. Ушинского, указано на коммуникативные способности педагога как
составляющей профессиограммы и их влияние на организацию учебно-воспитательного процесса, который дал бы возможность развить свободную самостоятельную, активную личность.
The article deals with the tasks of primary importance for a teacher in the educational process in K. Ushynskyj’s works. It is indicated on the communicative ability of a teacher and its influence on the
organization of such educational process that would give an opportunity to develop an active, free and independent personality.