ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Войтовська, О.М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2014-04-16T20:41:47Z | |
dc.date.available | 2014-04-16T20:41:47Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Войтовська О.М. Деякі аспекти педагогічної діагностики професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення біологічних дисциплін / О.М. Войтовська // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХIV (94). – С. 49-56 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5086 | |
dc.description.abstract | У статті вказано, що педагогічна діагностика у вищій школі спрямована на виявлення фактичного стану, специфічних особливостей, що відбуваються в учасників процесу педагогічної взаємодії та у самому процесі, а також на прогнозування перспектив цих змін. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article stated that pedagogical diagnostics in high school is aimed at identifying the actual status of specific features that occur in participants and in the pedagogic interaction, as well as forecasting the prospects of these changes. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | педагогічна діагностика | ru_RU |
dc.subject | професійна компетентність | ru_RU |
dc.subject | майбутні учителі фізичної культури | ru_RU |
dc.subject | біологічні дисципліни | ru_RU |
dc.subject | pedagogical diagnostics | ru_RU |
dc.subject | professional competence | ru_RU |
dc.subject | future teachers of physical culture | ru_RU |
dc.subject | biological disciplines | ru_RU |
dc.title | Деякі аспекти педагогічної діагностики професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення біологічних дисциплін | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |