Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Активізація пізнавальної діяльності студентів при вивченні іноземних мов у немовному вищому навчальному закладі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Моруга, К. О.
dc.contributor.author Ільїна, О. М.
dc.contributor.author Лимар, Л. В.
dc.date.accessioned 2014-04-16T11:25:19Z
dc.date.available 2014-04-16T11:25:19Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Моруга, К. О. Активізація пізнавальної діяльності студентів при вивченні іноземних мов у немовному вищому навчальному закладі [Текст] / К. О. Моруга, О. М. Ільїна, Л. В. Лимар // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 154-159. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5077
dc.description.abstract Автори статті розглядають активізацію пізнавальної діяльності студентів необхідною умовою для успішного вивчення іноземної мови у немовних ВНЗ. У статті підкреслюються переваги використання рольової гри, реальних комунікативних ситуацій, що підвищує інтерес та мотивацію студента, необхідну для успішного вивчення іноземної мови. Для того щоб досягти успішного результату навчання, автори пропонують об’єднати класичну методику, психологічний підхід та різноманітні сучасні інтерактивні методики викладання іноземних мов. ru_RU
dc.description.abstract Авторы статьи рассматривают активизацию познавательной деятельности студентов необходимым условием для успешного изучения иностранного языка в неязыковых ВУЗах. В статье подчеркиваются преимущества использования ролевой игры, реальных коммуникативных ситуаций, что повышает интерес и мотивацию студента, необходимую для успешного изучения иностранного языка. Для того, чтобы достичь успешного результата обучения, авторы предлагают объединить классическую методику, психологический подход и разнообразные современные интерактивные методики преподавания иностранных языков. ru_RU
dc.description.abstract The authors consider revitalization of student’s activity as an essential element of teaching foreign language in high school for specific purpose. In this article the authors underline the advantages of using the role play, case study that take interest and increase student’s motivation for successful learning of foreign language. In order to reach the successful result in the process of learning the authors offer to connect classical method, psychological approach and deficient modern interactive methods of teaching foreign languages. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject мотивація ru_RU
dc.subject індивідуальний підхід ru_RU
dc.subject інтерактивне навчання ru_RU
dc.subject діяльність ru_RU
dc.subject спілкування ru_RU
dc.subject планування ru_RU
dc.subject актуальність ru_RU
dc.subject мотивация ru_RU
dc.subject индивидуальный подход ru_RU
dc.subject интерактивное обучение ru_RU
dc.subject деятельность ru_RU
dc.subject общение ru_RU
dc.subject планирование ru_RU
dc.subject актуальность ru_RU
dc.subject motivation ru_RU
dc.subject individual approach ru_RU
dc.subject interactive way of teaching ru_RU
dc.subject activity ru_RU
dc.subject communication ru_RU
dc.subject planning ru_RU
dc.subject topicality ru_RU
dc.subject.classification 378 ru_RU
dc.title Активізація пізнавальної діяльності студентів при вивченні іноземних мов у немовному вищому навчальному закладі ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу