ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Моруга, К. О.![]() |
|
dc.contributor.author | Ільїна, О. М.![]() |
|
dc.contributor.author | Амерідзе, О. С.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2014-04-16T11:11:15Z | |
dc.date.available | 2014-04-16T11:11:15Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Моруга, К. О. Впровадження інтерактивних методів навчання при введенні нового лексичного матеріалу іноземною мовою у вищій школі [Текст] / К. О. Моруга, О. М. Ільїна, О. С. Амерідзе // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 159-166. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5076 | |
dc.description.abstract | Сучасний курс України на євроінтеграцію обумовлює нові вимоги до процесу навчання у вищій школі, що спричинило необхідність опанування українськими викладачами інтерактивних методів навчання. Авторами наведено аналіз основних інтерактивних методів навчання, які можуть використовуватися у викладанні іноземної мови у немовних ВНЗ на прикладі викладання лексичного матеріалу. У статті проаналізовано основні вимоги до запровадження методів, переваги та недоліки інтерактивного навчання. | ru_RU |
dc.description.abstract | Современный курс Украины на евроинтеграцию обуславливает новые требования к процессу обучения в высшей школе, что обуславливает необходимость внедрения украинскими преподавателями интерактивных методов обучения. Авторы провели анализ основных интерактивных методов обучения, которые можно использовать при преподавании иностранных языков в неязыковом вузе на примере обучения лексическому материалу. В статье проанализированы основные требования к внедрению методов, преимущества и недостатки интерактивного обучения. | ru_RU |
dc.description.abstract | The modern direction of Ukraine towards European integration stipulates for the new requirements to educative process, which explains for the necessity of interactive educative methods introduction by Ukrainian high school teachers. The authors analyze key interactive methods which may be used at teaching foreign language in nonlinguistic institutions (on the example of teaching new lexical material). The article analyzes main requirements to introduction of the methods, advantages and disadvantages of interactive education. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | інтерактивне навчання | ru_RU |
dc.subject | професійна орієнтація | ru_RU |
dc.subject | лексика | ru_RU |
dc.subject | кейс-метод | ru_RU |
dc.subject | метод проектів | ru_RU |
dc.subject | интерактивное обучение | ru_RU |
dc.subject | профессиональная ориентация | ru_RU |
dc.subject | метод проектов | ru_RU |
dc.subject | interactive education | ru_RU |
dc.subject | professional language | ru_RU |
dc.subject | lexical material | ru_RU |
dc.subject | case–method | ru_RU |
dc.subject | project method | ru_RU |
dc.subject.classification | 378 | ru_RU |
dc.title | Впровадження інтерактивних методів навчання при введенні нового лексичного матеріалу іноземною мовою у вищій школі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |