Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Впровадження інтерактивних методів навчання при введенні нового лексичного матеріалу іноземною мовою у вищій школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Моруга, К. О.
dc.contributor.author Ільїна, О. М.
dc.contributor.author Амерідзе, О. С.
dc.date.accessioned 2014-04-16T11:11:15Z
dc.date.available 2014-04-16T11:11:15Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Моруга, К. О. Впровадження інтерактивних методів навчання при введенні нового лексичного матеріалу іноземною мовою у вищій школі [Текст] / К. О. Моруга, О. М. Ільїна, О. С. Амерідзе // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 159-166. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5076
dc.description.abstract Сучасний курс України на євроінтеграцію обумовлює нові вимоги до процесу навчання у вищій школі, що спричинило необхідність опанування українськими викладачами інтерактивних методів навчання. Авторами наведено аналіз основних інтерактивних методів навчання, які можуть використовуватися у викладанні іноземної мови у немовних ВНЗ на прикладі викладання лексичного матеріалу. У статті проаналізовано основні вимоги до запровадження методів, переваги та недоліки інтерактивного навчання. ru_RU
dc.description.abstract Современный курс Украины на евроинтеграцию обуславливает новые требования к процессу обучения в высшей школе, что обуславливает необходимость внедрения украинскими преподавателями интерактивных методов обучения. Авторы провели анализ основных интерактивных методов обучения, которые можно использовать при преподавании иностранных языков в неязыковом вузе на примере обучения лексическому материалу. В статье проанализированы основные требования к внедрению методов, преимущества и недостатки интерактивного обучения. ru_RU
dc.description.abstract The modern direction of Ukraine towards European integration stipulates for the new requirements to educative process, which explains for the necessity of interactive educative methods introduction by Ukrainian high school teachers. The authors analyze key interactive methods which may be used at teaching foreign language in nonlinguistic institutions (on the example of teaching new lexical material). The article analyzes main requirements to introduction of the methods, advantages and disadvantages of interactive education. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject інтерактивне навчання ru_RU
dc.subject професійна орієнтація ru_RU
dc.subject лексика ru_RU
dc.subject кейс-метод ru_RU
dc.subject метод проектів ru_RU
dc.subject интерактивное обучение ru_RU
dc.subject профессиональная ориентация ru_RU
dc.subject метод проектов ru_RU
dc.subject interactive education ru_RU
dc.subject professional language ru_RU
dc.subject lexical material ru_RU
dc.subject case–method ru_RU
dc.subject project method ru_RU
dc.subject.classification 378 ru_RU
dc.title Впровадження інтерактивних методів навчання при введенні нового лексичного матеріалу іноземною мовою у вищій школі ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics