У статті розглянуто концептуальні підходи особистісного розвитку студентської молоді в контексті реалізації соціального проекту, як інноваційної технології реформування простору освіти. Наведено аналіз визначення поняття проектна діяльність.
Охарактеризовано особливості проектного підходу та головні аргументи щодо його використання в соціально-гуманітарній сфері освіти, на прикладі реалізації соціального проекту "Київський університет імені Бориса Грінченка - киянам".
В статье рассмотрены концептуальные подходы личностного развития студенческой молодежи в контексте реализации социального проекта, как инновационной технологии реформирования пространства образования. Приведен анализ определения понятия проектная деятельность. Охарактеризованы особенности проектного подхода и главные аргументы относительно его использования в социально-гуманитарной сфере образования, на примере реализации социального проекта "Киевский университет имени Бориса Гринченко - киевлянам".
The conceptual approach of personality development of students` youth in the context of realization of social project as innovative technology of education reform is examined in the article.
The analysis of the project activity definition is presented. The article characterizes the peculiarities of
project approach and main arguments for it’s usage in social-humanitarian sphere of education using the example of realization of “Boris Grinchenko Kyiv university – for Kyivites” social project.