Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яцюк, Наталія Олександрівна
dc.date.accessioned 2012-02-21T13:24:40Z
dc.date.available 2012-02-21T13:24:40Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Яцюк, Наталія Олександрівна. Особливості моральної рефлексії в молодшому шкільному віці : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. О. Яцюк ; наук. кер. Р. В. Павелків ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2008. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/500
dc.description.abstract Вивчено особливості моральної рефлексії у молодшому шкільному віці. Проаналізовано теоретичні підходи до розуміння рефлексії у філософії та психології. Визначено специфіку одного з її видів - моральної рефлекції. Обгрунтовано її значення як провідного психологічного механізму саморегуляції поведінки. Узагальнено результати досліджень вікових особливостей молодших школярів, що є передумовами формування моральної рефлексії у цьому віці. Виявлено критерії, показники та рівні її розвитку та типи саморегуляції поведінки у молодшому шкільному віці. Висвітлено зв'язок між рівнями розвитку моральної рефлексії та типами саморегуляції поведінки молодших школярів. Обгрунтовано й апробовано програму психолого-педагогічного супроводу даного розвитку в молодших школярів, що передбачає наявність рефлексивних компонентів у навчально-виховному процесі та організації спеціальних занять. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is devoted to research of aspects of moral reflexion of junior schoolchildren. The analysis of theoretical approaches to understanding of reflexion in philosophy and psychology is given in the dissertation. It is determined the peculiarity of one of its types – of moral reflexion. It is interpreted the meaning of moral reflection as a leading psychological mechanism of behaviour self-regulation. It was generalized the results of research of age-specific peculiarities of junior schoolchildren, which are the preconditions of moral reflexion formation in this age. It is specified the certain criteria, parameters and levels of development of moral reflexion and types of behaviour self-regulation in junior school age. It was found the correlation between levels of development of moral reflexion and types of behaviour self-regulation of junior schoolchildren. The model of psycho-pedagogical maintenance of development of moral reflexion of junior schoolchildren is developed and approbated. That provides inclusion of reflective components in the training process and the organization of special study. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject рефлексія ru_RU
dc.subject моральна рефлексія ru_RU
dc.subject молодший шкільний вік ru_RU
dc.subject саморегуляція поведінки ru_RU
dc.subject самоусвідомлення ru_RU
dc.subject усвідомлення ставлення „Я – Інший” ru_RU
dc.subject альтруїстична поведінка ru_RU
dc.subject reflexion ru_RU
dc.subject moral reflexion ru_RU
dc.subject junior school age ru_RU
dc.subject behaviour self-regulation ru_RU
dc.subject self-comprehension ru_RU
dc.subject comprehension of the relation “I - Another” ru_RU
dc.subject altruistic behaviour ru_RU
dc.subject.classification 159.922.7:[159.923.3:159.955:4] ru_RU
dc.title Особливості моральної рефлексії в молодшому шкільному віці ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу