Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мотивація навчання інформатики в учнів 7-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барна, Ольга Василівна
dc.date.accessioned 2014-04-09T12:26:55Z
dc.date.available 2014-04-09T12:26:55Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Барна, Ольга Василівна. Мотивація навчання інформатики в учнів 7-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Барна ; наук. керівник Н. В. Морзе ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 20 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4959
dc.description.abstract У дисертації визначено понятійний апарат, структуру і особливості формування мотивів навчальної діяльності учнів 13-15 років в процессі навчання інформатики. У дослідженні подано стан вирішення проблеми мотивації навчання учнів середнього шкільного віку у психолого-педагогічній, науково-методичній літературі та педагогічній практиці; уточнено поняття мотивації навчання інформатики, узагальнено структуру мотиву, запропоновано класифікацію мотивів навчання інформатики за сучасних умов, окреслено мотиваційні важелі навчання інформатики, узагальнено передовий педагогічний досвід формування позитивної мотивації підлітків до навчання, адаптовано його для навчання інформатики у 7–9-х класах. Розроблено та експериментально перевірено методичну систему навчання інформатики у 7-9-х класах загальноосвітньої школи, спрямовану на формування позитивної мотивації школярів до навчання. Результати дослідження впроваджено у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів. ru_RU
dc.description.abstract Educational activity motivation conceptual system, structure and formation peculiarities of the 13-15 year old students in the process of learning informatics are determined in the dissertation. 21 The middle school aged students studies motivation problems and the state of their solution in the psychological, scientific – methodological literature and in the pedagogical practice are given in the investigation; the concept of informatics studies motivation is elaborated; the reason’s structure is generalized; reasons for studies and informatics classification under the present day circumstances are suggested; the informatics reasonable means are outlined; advanced pedagogical experience of the teenagers’ positive motivation concerning studies are generalized; it is adapted to the informatics studies in the 7th -9th forms. The methodical system of informatics studies in the 7th -9th form students of the general educational establishments aimed at the students positive motivation to studies is worked out and experimentally checked. Results of the investigation are inculcated into the educational process of the general educational establishments. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ іменіМ.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject мотиваційна сфера ru_RU
dc.subject навчання інформатики ru_RU
dc.subject підлітковий вік ru_RU
dc.subject інформатичні компетентності ru_RU
dc.subject методи активного навчання ru_RU
dc.subject метод проектів ru_RU
dc.subject сервіси Веб 2.0. ru_RU
dc.subject motivational sphere ru_RU
dc.subject the formation of positive motivation ru_RU
dc.subject computer training ru_RU
dc.subject teenage age ru_RU
dc.subject IT competency ru_RU
dc.subject methods of active learning ru_RU
dc.subject method of projects ru_RU
dc.subject Web 2.0 services ru_RU
dc.subject.classification 373.5.016:004(043.3) ru_RU
dc.title Мотивація навчання інформатики в учнів 7-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу