Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерівностей.

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ачкан, Віталій Валентинович
dc.date.accessioned 2014-04-09T11:50:27Z
dc.date.available 2014-04-09T11:50:27Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Ачкан, Віталій Валентинович. Формування математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерівностей : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / В. В. Ачкан ; наук. керівник Є. П. Нелін ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Бердянськ, 2009. - 20 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4956
dc.description.abstract У дисертації теоретично й експериментально обґрунтовано методику навчання старшокласників розв’язуванню рівнянь та нерівностей, спрямовану на набуття ни- ми математичних компетентностей. Виділено математичні компетентності та напря- ми їх набуття учнями (процедурна, конструктивно-графічна, логічна, дослідницька). Доведено, що ознайомлення учнів з основними методами розв’язування рівнянь і нерівностей та орієнтовними основами дій щодо їх використання сприяє форму- ванню математичних компетентностей. Обґрунтовано, що для набуття учнями математичних компетентностей у процесі вивчення рівнянь і нерівностей доцільно систематично використовувати ІКТ на уроках. Розроблено методичні рекомендації щодо організації підготовки учнів до розв’язування рівнянь і нерівностей державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Результати дослідження можуть бути використані для вдосконалення підручників і посібників з алгебри та початків аналізу; у лекціях для вчителів математики і студентів математичних факультетів педагогічних ВНЗ. ru_RU
dc.description.abstract In dissertation is grounded theoretically and experimentally the methedics of students’ studying solving of equations and inequalities, directed on gaining mathematical competences (procedural, logical, researching and technological). It’s shown that acquaintance of pupils with the main methods of solving equitation’s and inequalities and oriented basis of actions as for their usage probity the forming of these competences. It’s grounded that for students’ gaining mathematical competences during the process of studying equitation’s and inequalities is reasonable systematical usage of IKT at the lessons. Here are worked out the methodical recommendations as for organizing students’ preparation for solving equations and inequalities of during the state total attestation and evectional independent evaluation in math’s. The results of the research can be used for the improvement of textbooks and educational supplies in algebra and the beginning of analysis (by means of introducing the devised components of methodical system appropriate oriented basis of students’ activity, applied sums, oral tasks which improve the development of logical thinking, the tasks for seeing the usage of IKT; in the lectures of teachers of mathematics and for students of mathematical faculties of teachers training colleges. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ іменіМ.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject математичні компетентності ru_RU
dc.subject старша школа ru_RU
dc.subject курс алгебри та початків аналізу ru_RU
dc.subject рівняння та нерівності ru_RU
dc.subject загальні методи розв’язування рівнянь та нерівностей ru_RU
dc.subject використання ІКТ ru_RU
dc.subject mathematical competences ru_RU
dc.subject senior school ru_RU
dc.subject the course of algebra and beginning of analyses ru_RU
dc.subject equitation’s and inequalities ru_RU
dc.subject general methods of solving equitation’s and inequities image of IKT ru_RU
dc.subject.classification 372. 851:2:37.032 ru_RU
dc.title Формування математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерівностей. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics