ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лисянська, Т. М. | |
dc.date.accessioned | 2014-04-02T19:52:08Z | |
dc.date.available | 2014-04-02T19:52:08Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Лисянська Т. М. Співвідношення понять “пізнавальний розвиток” та “засвоєння знань” як функції цього процесу / Т. М. Лисянська // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 263-265 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4919 | |
dc.description.abstract | У статті розкривається зв'язок між пізнавальним розвитком і засвоєнням знань. пізнавальний розвиток за відношенням до засвоєння знань може виступати як інструментарій, і як результат, а засвоєння знань, в свою чергу, є функцією цього процесу, яка полягає у створенні фонду знань. | ru_RU |
dc.description.abstract | The issue reveals the relationship between cognitive development and learning. Cognitive development in relation to the assimilation of knowledge can serve as a tool and as a result, and the assimilation of knowledge, in turn, is a function of the process, which is to create a fund of knowledge. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | пізнавальний розвиток | ru_RU |
dc.subject | засвоєння знань | ru_RU |
dc.subject | cognitive development | ru_RU |
dc.subject | learning | ru_RU |
dc.subject.classification | 159.922:159.938.343.32 | ru_RU |
dc.title | Співвідношення понять “пізнавальний розвиток” та “засвоєння знань” як функції цього процесу | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |