Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування звуко-тембральних уявлень майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бай, Бінь
dc.date.accessioned 2014-04-02T07:37:39Z
dc.date.available 2014-04-02T07:37:39Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Бай Бінь. Формування звуко-тембральних уявлень майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Бай Бінь ; наук. керівник О. Є. Реброва ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 21 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4916
dc.description.abstract У дисертації актуалізовано питання художньо-виконавського процесу в фортепіанній підготовці майбутніх учителів музики України і Китаю. Для цього докладно розглянуто та досліджено феномен звуко-тембральних уявлень у контексті розвитку акустично-демпферної системи фортепіано. Звуко- тембральні уявлення представлені у вигляді цілісного утворення, що складається з наступних компонентів: тембрально-інформаційного, операційного; художньо-образного, аперцептивно-асоціативного; виконавсько- технологічногой, творчо-самостійного. Педагогічна діагностика звуко-тембральних уявлень здійснюється за допомогою когнітивно-інформаційного, операційного; тембрально- перцептивного, мотиваційного та творчо-виконавського, функціонального критеріїв. Експериментальне дослідження довело ефективність поетапності формування звуко-тембральних уявлень, а саме за поступовістю таких етапів: аналітично-рефлексивний, компетентнісний; виконавсько-технологічний, розвиваючий, інноваційно-акустичний, творчий. Методика формування звуко- тембральних уявлень майбутніх учителів музики України і Китаю має ґрунтуватися на антропологічному, інноваційно-технологічному, синестезійному, полімодальному, компетентнісному, компаративістському підходах. ru_RU
dc.description.abstract The subject, actualized in this dissertation, is connected with the process of artistic performance during piano preparation of future teachers of music in Ukraine and China. The phenomenon of sound and timbre views in the context of the development of acoustical-damper system of the piano was examined and 23 investigated carefully. Sound and timbre views are presented by the form of integral education, which consists of the following components: timbre-informational, operational, artistic-figurative, apperceptional-associative, executive-technological, creatively independent components. Pedagogical diagnosis of sound and timbre views is made due to cognitive information, operational, timbre-perceptual, motivational and creatively-performing, functional criteria. Experimental study proved the efficiency of gradual formation of sound and timbre views, particularly paying attention to such stages: analyticalreflexive, competent; executive-technological, developing, innovative-acoustic, creative. The method, used to form sound and timbre views of the future teachers of music of Ukraine and China, should be based on the anthropological, technologicalinnovative, synthesis, multimodal, competent, comparative approaches. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject тембральний слух ru_RU
dc.subject звуко-тембральні уявлення ru_RU
dc.subject художньо-виконавський процес ru_RU
dc.subject фортепіанна підготовка майбутніх учителів музики ru_RU
dc.subject timbre hearing ru_RU
dc.subject sound and timbre view ru_RU
dc.subject artistic and performing process ru_RU
dc.subject piano preparation of future teachers of music ru_RU
dc.subject.classification 378.013+780.71 ru_RU
dc.title Формування звуко-тембральних уявлень майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу