Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Екстремальні задачі як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення геометричних перетворень

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Науменко, А.А.
dc.date.accessioned 2014-03-31T13:27:09Z
dc.date.available 2014-03-31T13:27:09Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Екстремальні задачі як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення геометричних перетворень // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 250-251 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4907
dc.description.abstract У статті розглядаються шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів при вивченні геометричних перетворень. Аналізується місце геометричних перетворень в шкільному курсі геометрії, зміст навчальної теми і види відповідних екстремальних завдань. ru_RU
dc.description.abstract Ways to enhance learning and cognitive activity of students in the study of geometric transformations are considered in the article. Place of geometric transformations in school geometry course, the content of the training topics and types of the corresponding extremal problems are analyzed. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject навчально-пізнавальна діяльність ru_RU
dc.subject геометричні перетворення ru_RU
dc.subject геометрія ru_RU
dc.subject learning and cognitive activity ru_RU
dc.subject geometric transformations ru_RU
dc.subject geometry course ru_RU
dc.subject.classification 373.5.016:514 ru_RU
dc.title Екстремальні задачі як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення геометричних перетворень ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics