ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Зелінська, Тетяна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2014-03-31T07:33:28Z | |
dc.date.available | 2014-03-31T07:33:28Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Зелінська, Тетяна Миколаївна. Психологія особистісної амбівалентності в юнацькому віці : автореф. дис. ... докт. психол. наук : 19.00.07 / Т. М. Зелінська ; наук. керівник С. Д. Максименко ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 44 с. | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4895 | |
dc.description.abstract | У дисертації вивчається психологія особистісної амбівалентності в юнацькому віці. В руслі особистісно-інтегративної парадигми утверджується положення про те, що вихідною засадою розвитку особистості на різних вікових етапах виступає її внутрішня амбівалентність. Згідно з теоретичними положеннями особистісно-інтегративного підходу вибудовується авторська концепція розвитку особистісної амбівалентності. Вивчення генези особистісної амбівалентності в юнацькому віці здійснювалось у процесі реалізації таких основних концептуальних положень розвитку особистісної амбівалентності як: баланс, узгодженість протилежностей позитивного і негативного до одного об’єкта (одночасна смислова двовимірність чи послідовна смислова одновимірність); переживання амбівалентності майбутніх ролей матері та батька; вияви амбівалентності в опорі поведінки (слабкий, помірний, сильний). Створена структурно-динамічна модель особистісної амбівалентності дала можливість узагальнити особистісні чинники розвитку особистісної амбівалентності в процесі соціалізації, визначити розвиток внутрішнього світу, виявити критерії, показники, рівні структурно-динамічних та типологічних особливостей цього процесу. Розроблено та впроваджено у практику навчально-виховного процесу вищого навчального закладу експериментальну програму психологічного консультування гармонізації особистісної амбівалентності юнацтва. | ru_RU |
dc.description.abstract | Psychological foundations of personal ambivalence development at the adolescent age have been researched in the dissertation. In the scope of personal- 43 integrative paradigm, the statement that the output foundation of personality development at different age stages is ambivalence has been studied. The author’s personal-integrative concept, based on principals of balance, conformity of opposites, ambivalence of role experience and stipulation of ambivalence by resistance in behaviour. The structural-dynamic model of personal ambivalence has been created and its components have been defined including motivational, affective-cognitive, behavioural and all personal, levels, psychological mechanisms, age regularities, forms and types. It has been experimentally affirmed the criteria, parameters and proven the effectiveness of the psycho-consultation process to harmonize the ambivalence during adolescence. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | особистісна амбівалентність в юнацькому віці | ru_RU |
dc.subject | особистісно-інтегративний підхід | ru_RU |
dc.subject | структурно-динамічна модель | ru_RU |
dc.subject | амбіеквальність | ru_RU |
dc.subject | амбівалентність соціальних установок | ru_RU |
dc.subject | двовимірна амбівалентність | ru_RU |
dc.subject | вияв амбівалентності в опорі поведінки | ru_RU |
dc.subject | гармонійна амбівалентність | ru_RU |
dc.subject | неузгоджена амбівалентність | ru_RU |
dc.subject | дисгармонійна амбівалентність особистості юнацького віку | ru_RU |
dc.subject | personal ambivalence at the adolescent age | ru_RU |
dc.subject | personal-integrative approach | ru_RU |
dc.subject | structural-dynamic model | ru_RU |
dc.subject | ambi-equality | ru_RU |
dc.subject | ambivalence of attitudes | ru_RU |
dc.subject | twodimensional ambivalence | ru_RU |
dc.subject | expression of ambivalence in resistant behavior | ru_RU |
dc.subject | harmonious ambivalence | ru_RU |
dc.subject | inconsistent ambivalence | ru_RU |
dc.subject | disharmonious ambivalence at the adolescent age | ru_RU |
dc.subject.classification | 159.923.2 – 053.6 | ru_RU |
dc.title | Психологія особистісної амбівалентності в юнацькому віці | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |